ایلام - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمادگی كامل داریم در هر نقطه از كشور كه سرمایه گذاران داخلی و خارجی تمایل به سرمایه گذاری داشته باشند، امنیت مطلوب را تامین كنیم.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان ایلام اظهار كرد: البته اكنون نیز امنیت مناسبی در كشور برای سرمایه گذاری وجود دارد.
وی با بیان اینكه نیروی انتظامی برای كمك به دولت و مسئولان اجرایی كشور در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب مصمم است، افزود: با انگیزه و آمادگی بیشتر در این عرصه ها آماده همكاری و كمك هستیم.
سردار اشتری یادآور شد: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در كشور همچون همیشه برنامه ریزی كرده و تلاش می كند تا اجازه ندهد احدی فكر تهدید و ایجاد ناامنی در ایران اسلامی را به ذهن خود بیاورد.
وی با اشاره به امنیت مطلوب كشور در همه عرصه ها تاكید كرد: این امنیت به واسطه مجاهدت های نیروهای مسلح، انتظامی و نظامی، قضایی و اطلاعاتی و امنیتی و به بركت خون مطهر شهدای گرانقدر بدست آمده و همه باید برای تداوم آن تلاش و جانفشانی كنیم.
فرمانده ناجا گفت: اگر نگاهی به كشورهای اطراف خود داشته باشیم قدر نعمت امنیت در كشور را بیشتر می دانیم و مصمم می شویم این امنیت مثال زدنی را حفظ و از آن پاسداری كنیم.
سرار اشتری اضافه كرد: امروز پلیس در عرصه های مختلف از جمله مبارزه با قاچاق كالا و ارز، مواد مخدر و برقراری نظم و امنیت و برخورد با اراذل و اوباش و اشرار و ضد انقلاب پیشتاز است.
وی با بیان اینكه نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در كشور 12 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی كرده است، افزود: نیمی از این شهیدان در درگیری با اشرار، ضد انقلاب و اراذل و اوباش به فیض شهادت نایل آمدند تا امنیت در كشورمان حاكم باشد.
وی خاطر نشان كرد: حفظ و تثبیت امنیت و آرامش در كشور برعهده پلیس است و وظیفه حفاظت از ارزش های انقلاب را نیز عهده دار هستیم و مقتدرانه ماموریت های متنوع خود را برای جلب رضایت مندی مردم اجرا می كنیم.
وی یادآور شد: با توجه به گستردگی كشور، نوع ماموریت های پلیس نیز متغیر است و برای اثربخشی بیشتر در هر منطقه متناسب با شرایط درصدد ایجاد نظم، امنیت و آرامش هستیم.
وی سپس با اشاره به اینكه تغییر و جابجایی فرماندهان انتظامی با هدف پیشرفت و شكوفایی انجام می شود، اظهار كرد: البته با این جابجایی ها، ماموریت های پلیس تغییر نمی كند و ما براساس برنامه های از پیش تعیین شده حركت می كنیم.
سردار اشتری گفت: هر فرمانده جدید كه منصوب می شود ادامه كار فرمانده قبلی را كه براساس برنامه های تعیین شده است، دنبال می كند البته با انگیزه و توان بیشتر برای اینكه زودتر به اهداف مورد نظر دست پیدا كنیم.
وی با تاكید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: برخورد خوب و شایسته با مردم، اقتدار همراه با رفعت از جمله برنامه های پلیس در جهت خدمتگزاری به مردم است.
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین اظهار كرد: مقوله امنیت نعمت بزرگی است كه بوسیله نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح تامین می شود و همه باید قدر آن را بدانیم و از این بابت شكرگزار باشیم.
آیت الله سید محسن سعیدی گلپایگانی گفت: نیروی انتظامی با حفظ اقتدار و عزت برای ایجاد نظم و آرامش در كشور تلاش می كند ولی باید مردم نیز پلیس را در اجرای وظایف محوله یاری كنند.
وی تاكید كرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت، برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی و مجرمان از مهمترین وظایف پلیس برای ایجاد امنیت در جامعه است.
آیت الله سعیدی گلپایگانی با تبریك انتصاب سردار یاری به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان ایلام، از پلیس خواست در حوزه حفظ عفاف و حجاب در جامعه تلاش بیشتری كند.
در این آیین با تقدیر از سردار علی دولتی فرمانده انتظامی سابق استان ایلام، با حكم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی كشور سردار نورعلی یاری به عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان معرفی شد.
این آیین عصر چهارشنبه با حضور فرمانده ناجا، استاندار ایلام، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای اداری استان و پرسنل انتظامی در سالن كوثر فرماندهی انتظامی ایلام برگزار شد.
9002/1772