آبادان - ایرنا - مرد ثروتمندی كه در فضای مجازی به اشاعه فحشا دست زده و فیلم هایی مبتذل از خود و زنان را در فضای مجازی انتشار می داد، از سوی پلیس فتای آبادان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات ' فتا' شهرستان آبادان از دستگیری عامل نشر تصاویر غیراخلاقی فضای مجازی و شبكه اجتماعی instagram در آبادان خبر داد
سرگرد سید ناصر موسوی چهارشنبه در خصوص این خبر به ایرنا گفت:طی اخبار رسیده به ستاد امر به معرف و نهی از منكر شهرستان آبادان مبنی بر نشر عكس ها و فیلم های خلاف شئونات اسلامی در صفحه ای در فضای مجازی و شبكه اجتماعی instagram و رواج فرهنگ استفاده از مشروبات الكلی، استفاده از غذاهای حرام، برگزاری جشن های مختلط و اعمال مافی عفت عمومی، پیگیری این پرونده در دستور كار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت:موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و پس از هماهنگی و اخذ دستور قضایی و استفاده از شگردهای مهندسی اجتماعی و بررسی فنی صفحه اینستاگرام و محل زندگی، متهم شناسایی شد.
سرگرد موسوی گفت:در این راستا، عوامل پلیس فتا با تشكیل اكیپ ویژه و با تجهیزات كافی به آدرس محل سكونت متهم عزیمت كرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و حفظ موازین شرعی وارد منزل متهم شده و به دستگیری وی اقدام كردند.
وی اظهار داشت:در این عملیات دو دستگاه لپ تاپ، دو دستگاه كیس كامپیوتر، دو دستگاه گوشی تلفن همراه و همچنین 12شیشه مشروبات الكلی از متهم كشف و ضبط گردید.
رئیس پلیس فتا شهرستان آبادان گفت:متهم پس از تشكیل پرونده و اخذ بازجویی های فنی به بزه ارتكابی اعتراف كرده و پس از اعزام به دادسرا با قرار یك میلیارد ریال وثیقه روانه زندان شد.
3015/6125