قصرشيرين- ايرنا- مسوول اداره اوقاف و امور خيريه سرپل ذهاب از برگزاري آيين معنوي شب هاي قدر در جوار بارگاه و بقعه متبركه احمد ابن اسحاق اين شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد قرباني روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با تمهيدات صورت گرفته آيين معنوي شب هاي قدر در مسجدهاي شهري و روستايي از شب نوزدهم تا 23 ماه مبارك رمضان با حضور مردم مومن و خداجوي سرپل ذهاب برگزار مي شود.
وي اظهار داشت: سخنراني، قرائت دعاي جوشن كبير، تلاوت قرآن، آيين قرآن به سر گرفتن و مديحه سرايي توسط مداحان اهل بيت صمت و طهارت (ع) از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده در شب هاي قدر است.
وي بيان كرد: آيين معنوي شب هاي قدر، همه ساله با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار سرپل ذهاب با شكوه خاصي برگزار مي شود كه اين امر بيانگر عشق و ارادت مردم اين شهرستان مرزي به خاندان عصمت و طهارت است.
همچنين اداره تبليغات اسلامي قصرشيرين نيز با صدور اطلاعيه اي از برگزاري آيين معنوي شب هاي قدر با حضور مردم مومن و خداجوي در مساجد شهري و روستايي اين شهرستان مرزي خبر داد.
مردم متدين گيلانغرب نيز از امشب نوزدهم تا بيست و سوم ماه مبارك رمضان با حضور در مساجد شهري و روستايي ، شب هاي قدر را پاس مي دارند.
مردم شهرستان هاي غربي استان كرمانشاه در شب هاي ليله القدر از شب نوزدهم تا بيست و سوم ماه مبارك رمضان همانند ديگر هموطنانمان با حضور در مساجد، تكايا و حسينيه ها با قرآن به سر گرفتن و نداي الغوث الغوت، براي آمرزش گناهان خود از خداوند متعال طلب مغرفت مي كنند.
7079/8066