كرمان - ایرنا - راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و سراسر كشور در استان كرمان آغاز شد.

به گزارش ایرنا قشرهای مختلف مردم روزه دار به رسم هر سال در لبیك به ندای بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی و منادی روز قدس، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محكومیت رژیم غاصب صهیونیستی به خیابان ها آمدند تا یكبار دیگر نشان دهند با مردم مظلوم فلسطین و منطقه همصدا هستند.
راهپیمایی روز قدس در شهر كرمان با حضور باشكوه مردم دقایقی پیش از چهارراه طالقانی به سمت مصلای بزرگ امام علی (ع) آغاز شد.
قشرهای مختلف مردم در این مسیر با شعارهای ضد استكباری و ضد صهیونیستی انزجار خود از اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم را اعلام و بر حمایت از مظلومان فلسطینی تاكید می كنند.
تجمع پایانی راهپیمایان كرمانی در محل مصلای كرمان برگزار و سپس نمازجمعه اقامه می شود.
گزارش های دریافتی از 23 شهرستان استان كرمان حاكی است راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان با حضور گسترده مردم روزه دار و انقلابی در حال برگزاری است.
راهپیمایی روز جهانی قدس امروز (جمعه) 11 تیرماه با شعار محوری 'وحدت امت اسلامی، حمایت از انتفاضه فلسطین، بیزاری از رژیم صهیونیستی و تروریسم تكفیری' در سراسر ایران اسلامی آغاز شد.
این راهپیمایی از سال 1358 به دنبال نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) هر سال با حضور گسترده مردم برگزار می شود.
7440/3028