قصرشيرين- ايرنا- راهپيمايي روز جهاني قدس همراه و همگام با ملت ايران اسلامي و مسلمانان جهان، در شهرهاي قصرشيرين، گيلانغرب و سرپل ذهاب با حضور قشرهاي مختلف مردم مومن و روزه دار اين مناطق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، راهپيمايي دشمن شكن روز جهاني قدس با حضور تشكل ها و گروه هاي مختلف، خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، دانش آموزان و دانشجويان، اصناف ، بازاريان، مسوولان و كارمندان دستگاه هاي اجرايي برگزار شد.
راهپيمايان با مشت هاي گره كرده و يك صدا فريادهاي 'ˈمرگ بر اسراييل' ، 'ˈحمايت از فلسطين حمايت از اسلام است' و 'مرگ بر استكبار' را سر دادند و حماسه اي بي بديل خلق كردند.
در راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان قصرشيرين كه از ميدان معلم آغاز شد، اقشار مختلف مردم با حمل پرچم ها و پارچه نوشته هايي با مضامين شعارهاي ضد استكباري و روز جهاني قدس به سمت مسجد جامع محل برگزاري نماز جمعه قصرشيرين حركت كردند.
حضور كودكان خردسال در كنار پدران و مادران و همچنين سالمندان قصرشيريني با وجود گرماي 48 درجه اي ، بيانگر تبعيت محض مردم از فرمان امام راحل و لزوم شركت در راهپيمايي ضد استكباري و همچنين اطاعت از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي در حمايت از ملت مظلوم فلسطين است.
راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان سرپل ذهاب نيز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، مسوولان و كاركنان دستگاه هاي اجرايي، اصناف و بازاريان ، خانواده هاي معظم شهدا ، جانبازان، آزادگان و ايثارگران، دانش آموزان و دانشجويان برگزار شد.
راهپيمايان با در دست داشتن پلاكاردهايي مزين به شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل و با سردادن شعارهاي ضد استكباري به سمت مصلاي نماز جمعه اين شهر حركت كردند.
همچنين مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس با حضور مردم ولايت مدار شهرستان گيلانغرب همزمان با ساير نقاط ايران اسلامي و آزادي خواهان جهان از ميدان شوراي اين شهر آغاز شد.
شركت كنندگان دومين شهر مقاوم كشور (گيلانغرب) در راهپيمايي روز جهاني قدس با سردادن شعارهاي ضد استكباري به سمت ميدان توحيد و محل مصلاي نماز جمعه، محل تجمع راهپيمايان حركت كردند.
راهپيمايان با در دست داشتن پرچم و پلاكاردهايي، شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر استكبار، فلسطين حمايتت مي كنيم و بيت المقدس آزاد بايد شود، سر دادند.
شهرهاي قصرشيرين، گيلانغرب و سرپل ذهاب در غرب كرمانشاه بيش از 210 هزار تن جمعيت و بيش از 266 كيلومتر مرز مشترك با عراق دارند.
7079/3012/8066