بجنورد – ايرنا - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي روز شنبه با صدور اطلاعيه اي از حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني كرد.

به گزارش ايرنا در اين اطلاعيه آمده است: در آخرين جمعه از ماه پرفيض و بركت رمضان‌المبارك، روز جهاني قدس، روز بزرگ 'مرگ براسرائيل' و روز رساترين فرياد عليه سبوعيت و موجوديت نامشروع و غير انساني و اشغالگري و كودك كشي و تجاوز صهيونيست ها و روز حمايت همه جانبه از فلسطين قهرمان در جاي جاي ايران بود.
مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابي استان و شهرستان بجنورد، با پشت‌سر گذاشتن و درك ايام و ليالي پربركت قدر، با حضور در راهپيمايي شكوهمند و با عظمت روز جهاني قدس ، همگام و همصدا با ساير مسلمانان و آزاديخواهان در سراسر جهان، بار ديگر غـريـو آزادي قدس شريف و فلسطين اين پارۀ تن اسلام را از يورش وحشيانۀ دژخيمان پليد سر داده و خشم مقدس و نفرت و انزجار و برائت خود از ظلم و جور رژيم غاصب آدمكش صهيونيستي را فرياد زدند.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: دوربين ها صحنه هايي ماندگار و ديدني از خروش عظيم اراده ها و خيزش امواج احساسات پاك معنوي را در حمايت از فلسطين قهرمان و فرياد خشم عليه تجاوز و تعدي اشغالگران صهيونيستي را در دل تاريخ ثبت و ضبط كرده و به نمايش گذاشتند .
اين بيانيه مي افزايد : شما مردم هميشه درصحنه در جاي جاي اين خطه ولايي حماسه‌اي جاودان و ماندگار به يادگار گذاشتيد و برگ زرين ديگري در دفتر قطور خاطرات و افتخارات خويش ثبت و ضبط كرديد و با گوش‌جان به نداي حق‌طلبي مقام معظم رهبري(مدظله العاي) و پيام تاريخي حضرت امام خميني (ره) ، لبيك‌گويان در راهپيمايي روز جهاني قدس، حضوري آگاهانه، ارزشمند و انقلابي يافتيد.
استان 925 هزار نفري خراسان شمالي داراي هشت شهر مي باشد ودر شمالشرق كشور واقع شده است كه مردم استان در 46 نقطه در استان با حضور در راهپيمايي روز قدس انزجار خود را از رژيم صهيونيستي و آمريكا نشان دادند.
6003/ 6042