سنندج- ايرنا- مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران كردستان با بيان اينكه امنيت و آسايش امروز ما با فرهنگ شهادت گره خورده است گفت: ترويج فرهنگ ايثارو شهادت ضرورت اجتناب ناپذير جامعه امروز ما است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمد سليماني روز يكشنبه در جلسه هماهنگي مشاوران امور ايثارگران دستگاه هاي اجرايي استان در سنندج افزود: شهدا حق بزرگي بر گردن اين مردم دارند و شهيد از مقدس ترين واژه ها در فرهنگ اسلامي بوده از اين رو بايد تلاش شود فرهنگ ايثار و شهادت در ميان آحاد جامعه نهادينه شود.
وي گفت: در راستاي معرفي شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت اقدامات گسترده‌اي در استان كردستان توسط اين نهاد انجام شده و اين نهاد در راستاي ترويج بيشتر فرهنگ ايثار، نيازمند همراهي ساير دستگاه هاي اجرايي است.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران كردستان در ادامه، بحث مشاوران امور ايثارگران در ادارات و دستگاه هاي اجرايي را موضوعي بسيار مهم عنوان كرد و افزود: مشاوران ايثارگران بايد نسبت به مديران دستگاه اجرايي خود نفوذ كلام داشته باشند و آنان را در زمينه هاي مختلف همراهي كنند.
وي اظهار كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي استان در زمينه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت همواره فعاليت هاي زيادي انجام داده اند اما گاهي محدوديت منابع مانع انجام برخي اقدامات خواهد شد و اين مساله امري طبيعي براي همه دستگاهها است.
سليماني با بيان اينكه مديري موفق است كه با كمترين امكانات و منابع حداكثر فعاليت ها را انجام دهد بر ارتباط هر چه بيشتر مديران با مشاوران امور ايثارگران ادارات و استفاده از توانمندي آنان تاكيد كرد.
وي در ادامه به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي اشاره كرد و افزود: همه دستگاه هاي اجرايي بايد برنامه ريزي لازم را براي اين روز انجام داده و از آزادگان شاغل در دستگاه خود تجليل كنند.
در ادامه اين جلسه مشاوران امور ايثارگران دستگاه هاي اجرايي استان به بيان مسائل و مشكلات موجود در دستگاه مربوطه پرداختند.
7348/1904