تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

كرمان- ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب كرمان گفت: ارتباط نامشروع مرد متاهل با زن شوهر دار منجر به سرانجام شومي شد و جان سه نفر را در كرمان گرفت.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي دادگستري كل استان كرمان دادخدا سالاري افزود: در اين حادثه دو نفر به قتل رسيدند و يك نفر نيز خودكشي كرد.
وي گفت: در پي گزارش مفقودي يك خانم از طرف خانواده وي و با توجه به اهميت موضوع، پرونده به طور ويژه در دستور كار دادستاني و شعب سه و هفت بازپرسي كرمان قرار گرفت.
دادستان عمومي و انقلاب كرمان ادامه داد: در ادامه تحقيقات و طي يكسري اقدامات قضايي مشخص شد قاتل (ب.خ) كه فردي متاهل و 35 ساله مي باشد به علت ارتباط نامشروع با زن شوهردار، اقدام به قتل فجيع همسر خود مي كند و جسد همسرش را درون چاهي در اطراف كرمان مي اندازد.
وي علت و منشاء اصلي قتل از سوي متهم را ارتباط نامشروع و اغواي شيطان دانست و گفت: قاتل با قساوت قلب اقدام به خفه كردن همسر خود كه دختر عمويش است، كرده و سپس مقتول را داخل چاه 50 متري مي اندازد.
سالاري تصريح كرد: در ادامه پس از اينكه خانم (م.ح) كه با قاتل ارتباط نامشروع داشته است از حوادث پيش آمده مطلع مي شود، اقدام به قتل دختر بچه پنج ساله خود مي كند.
وي گفت: متاسفانه در ادامه اين خانم پس از قتل فرزند خود، اقدام به خودكشي مي كند و اين حادثه تلخ رقم مي خورد.
دادستان كرمان افزود: متهم به قتل همسر خود اقرار كرده و پرونده در شعبه سوم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب كرمان در حال رسيدگي است.
7437/3028/1042