گچساران - ایرنا - امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینكه دشمن در پی كمرنگ كردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است، گفت: عفت و پاكدامنی، موجب استحكام ،آرامش و سكون خانواده ها می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امان الله حسینی صدر روز دوشنبه در همایش عفاف و حجاب در گچساران با بیان اینكه خانواده ها نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند گفت: حجاب مساله مهمی است از دورن خانواده ها شكل می گیرد و رعایت آن نه تنها برای زنان بلكه مردان را هم شامل می شود.
وی ترویج عفاف و حجاب بر مبنای آموزه های دینی و قرآنی،پرداختن به نظرات پیشوایان معصوم و گسترش حجاب با راه های تشویقی و رفع موانع از مهمترین اهداف این همایش است.
حسینی صدر ابراز داشت: ایجاد امنیت اجتماعی و هویت بخشی از دیگر كاركردهای اشاعه حجاب و عفاف در جامعه است.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم مسلمان ایران در طول سال های مختلف تلاش های زیادی برای نگهداشتن حجاب در جامعه متحمل شده اند.
وی با بیان اینكه دشمن با حربه هایی گوناگون از جمله جنگ نرم به دنبال ایجاد انحراف در بین جوانان است گفت: به عنوان كشوری مستقل و پیشرو در دین و علم باید مراقب این توطئه ها باشیم.
حسینی صدر با اشاره به اینكه سلامت اخلاقی در جامعه نیاز است افزود: زنان و دختران ایران اسلامی با الگوگیری از سیره حضرت زهرا(س) حجاب را رعایت كرده و به عفاف و ارزش های اسلامی پایبند باشند.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: رعایت حجاب و عفاف در ایجاد آرامش روانی و درونی و استحكام نهاد خانواده و نقش مهمی دارد.
وی با بیان اینكه دشمنان نظام و انقلاب امروزه برای گسترش بد حجابی و پوشش نامناسب اسلامی برنامه‎ریزی كرده گفت: متولیان امر باید با كار فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان گام بردارند.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: رعایت نكردن حجاب در جامعه موجب افزایش آسیب های اجتماعی می شود.
وی اظهار داشت: ماهواره عامل نابودی عزت و غیرت و از توطئه های شوم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب برای ضریه زدن به فرهنگ ملی و دینی ملت ایران است.
حسینی صدر ابراز داشت: دشمنان با كانال های ماهواره ای واینترنتی و سایت های مختلف ارزش ها و باورهای دینی ما را نشانه گرفته اند.
در این همایش نمایشگاه جنگ نرم، زن و خانواده با هدف ترویج فرهنگ رعایت پوشش اسلامی، پیشگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و رعایت فرهنگ حجاب و عفاف در مصلی شهر دوگنبدان گشایش یافت.
در این نمایشگاه محصولات فرهنگی و پوشاك (مقنعه و چادر) و 400 پوستر و عكس دایر است.
2082/6162