تهران - ايرنا - مدير آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به آمادگي كامل اين مجموعه براي برگزاري آزمون سراسري سال 95 گفت: پنج هزار و 223 داوطلب از شهرستان اسلامشهر در كنكور سراسري امسال شركت مي كنند.

'حسن حبيبي پور' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين تعداد سه هزار و 299 داوطلب زن و يك هزار و 924 داوطلب نيز مرد هستند.
وي اظهار كرد: آزمون عمومي و اختصاصي گروه هاي آزمايشي علوم رياضي و فني و علوم انساني و گروه آزمايشي هنر نيز به ترتيب در صبح و عصر روز پنج شنبه 24 تير و آزمون گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح جمعه 25 تير و گروه آزمايشي زبان هاي خارجي نيز بعدازظهر جمعه 25 تير در هفت حوزه امتحاني اين شهرستان برگزار خواهد شد.
وي با اشاره به حضور چشمگير دختران دانش آموز در كنكور سراسري امسال گفت: يك هزار و 188 داوطلب كنكور سراسري اين شهرستان در گروه آزمايشي علوم رياضي و فني، دو هزار و 223 داوطلب در گروه آزمايشي علوم تجربي، حدود 945 داوطلب در گروه علوم انساني، بيش از 190 داوطلب در گروه آزمايشي هنر و 677 داوطلب نيز در گروه زبان هاي خارجي با يكديگر رقابت مي كنند.
حبيبي پور تصريح كرد: بيش از 350 نفر از كاركنان آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر كار اجرا و نظارت بر روند برگزاري اين آزمون در هفت حوزه امتحاني شهرستان را برعهده دارند.
شهرستان اسلامشهر در جنوب غربي استان تهران داراي دو منطقه آموزش و پرورش است كه در مجموع بيش از 90 هزار دانش آموز دارد.
تهرام/ 7251// 1625