اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان مياندوآب اعلام كرد: يك انبار دپوي لوازم خانگي قاچاق در اين شهرستان شناسايي و كشف شد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبر و تحقيقات ماموران انتظامي مبني بر اين كه يك دستگاه كاميون باري در داخل شهر مياندوآب در حال تخليه بار قاچاق به خودرو هاي سواري است، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي ادامه داد: با بررسي موضوع و انجام تحقيقات پليسي در اين خصوص، محل بارگيري انبار اصلي دپوي كالاي قاچاق واقع در يكي از محله هاي مياندوآب شناسائي شد.
فرمانده انتظامي مياندوآب بيان كرد: با هماهنگي مقام قضائي، پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز و با همكاري عوامل انتظامي در مجموع يكصد و 13 دستگاه لوازم خانگي شامل تلويزيون و كولر گازي در انواع مختلف كشف شد.
وي افزود: فردي كه لوازم خانگي قاچاق را از شهرهاي مرزي آذربايجان غربي وارد كرده بود، قصد داشت اين كالاها را با خودروهاي سواري به شهرستانهاي عمقي كشور انتقال دهد.
شيخ نژاد ارزش ريالي اين كالاهاي مكشوفه را سه ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام كرد و گفت: در اين زمينه يك دستگاه كاميون باري توقيف و يك نفر نيز دستگير شده و مراتب پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل بعدي تحويل مقامات قضائي شد.
سرهنگ حسن شيخ نژاد اظهار كرد: در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، مبارزه با قاچاق كالا و ارز و برخورد قاطع با قاچاقچيان يكي از اولويت هاي اين فرماندهي است.
وي به مردم توصيه كرد در صورت مشاهده موارد مشكوك پليس را از طريق شماره تلفن 110 در جريان بگذارند.
شهرستان مياندوآب با بيش از 260 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
1905