كرمانشاه- ايرنا- معاون فرماندار كنگاور ضمن تاكيد بر مقابله با آتش سوزي مراتع و زمين هاي كشاورزي از مجهز شدن پنج مركز دهستان اين شهرستان به ايستگاه موقت آتش نشاني خبر داد.

به گزارش ايرنا، حجت اله اميري روز سه شنبه در نشست پدافند غيرعامل كنگاور تاكيد كرد: بايد با همت دستگاه هاي متولي در مهار آتش سوزي، به سرعت اقدامات پدافند غيرعامل در اين منطقه پياده سازي شود تا در مقابل حوادث احتمالي آسيب پذيري كمتري داشته باشيم.
معاون فرماندار كنگاور با بيان اينكه بيش از 85 درصد از منابع آبي در بخش كشاورزي مصرف مي شود، افزود: بحران آب در آينده تهديدي بزرگ عليه مردم محسوب مي شود و از آنجايي كه هيچ چيز جايگزين آن نخواهد شد، بايد به گونه اي از اين نعمت خدادادي استفاده كرد كه به فكر آيندگان نيز بود.
وي يكي ديگر از مهم ترين تهديدهاي پدافند غيرعامل را مربوط به فضاي سايبري دانست و اظهار كرد: بايد دستگاه هاي اجرايي شهرستان براي آموزش كاربران تلاش كنند تا با تثبيت امنيت و پايداري جامعه نشاط مردم نيز تامين شود.
اميري با بيان اينكه يكي از وظايف اصلي پدافند غيرعامل پايش تهديدها و تهيه راهكارهاي مناسب مقابله با انواع تهديدها است، ادامه داد: با توجه به ضرورت هاي انكارناپذير بايد به نهادينه كردن آموزش هاي همگاني روي آوريم و بخش اعظم وظايف ما متوجه آحاد مردم و آشنا كردن جامعه با مؤلفه هاي تغيير تهديدهاي دشمن و همراه كردن بخش خصوصي است.
شهرستان كنگاور در 94 كيلومتري شرق كرمانشاه قرار دارد.
7447/8066