يزد - ايرنا - فرماندار مهريز گفت: جشن هاي دهه كرامت با حضور خادمان حضرت امام رضا (ع) با عنوان زير سايه خورشيد در اين شهرستان، باشكوه برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا ، سيد محمد رستگاري روز سه شنبه در جلسه برنامه ريزي و هماهنگي ميزباني خادمان امام رضا (ع) و برگزاري جشن هاي دهه كرامت در اين شهرستان افزود: با همكاري مردم و مسئولان اين جشن بسيار باشكوه برگزار خواهد شد .
وي ضمن قدرداني از پيگيري هاي حضور خادمان امام رضا (ع) در دهه كرامت به شهرستان مهريز بر اهميت اين موضوع معنوي و فرهنگي و ضرورت همكاري مردم ولايتمدار با دست اندركاران اين برنامه ها تاكيد كرد.
فرماندار مهريز اظهار داشت: جشن هاي دهه كرامت با عنوان زير سايه خورشيد به مناسبت ميلاد حضرت امام رضا (ع) در گذشته با حضور و استقبال خوب مردم مومن اين شهرستان برگزار شده است .
رستگاري ابراز اميدواري كرد تا اين برنامه ها امسال با همكاري مردم و مسئولان خوب و در شان امام رضا (ع) و دهه كرامت برگزار شود كه اثرات معنوي زيادي را به همراه دارد .
وي اظهار داشت: عشق به ائمه اطهار (ع) و حضرت ثامن الحجج (ع) در تمام وجود مردم و جوانان فهيم و ولايتمدار اين شهرستان جاري است و بدون شك جشن دهه كرامت بسيار گسترده خواهد بود .
رستگاري از متوليان فرهنگي و تبليغي مهريز در بخش هاي مختلف خواستار همراهي و همكاري در انجام برنامه جشن زير سايه خورشيد در اين شهرستان شد.
در ادامه اين جلسه تعدادي از مسئولان فرهنگي و اجرايي به طرح نظرات و برنامه هاي خود پرداختند .
از ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا ميلاد امام رضا (ع) به عنوان دهه كرامت نامگذاري شده است .
مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري يزد قرار دارد .
7536/ 6197