تهران- ايرنا - موسسه تبيان به كاربران وب سايت ها و شبكه هاي اجتماعي همسريابي هشدار داد؛ تنها به سايت رسمي اين موسسه مراجعه كنيد.

به گزارش روزشنبه ايرنا از روابط عمومي موسسه تبيان، متاسفانه طي مشاهدات انجام شده درمدت اخير، برخي از افراد سودجو با سوء استفاده از نام موسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان و طرح ملي همسان گزيني در كانال ها و شبكه هاي اجتماعي، سعي در جذب كاربر درباره ازدواج (دائمي و موقت) كرده اند.
موسسه تبيان ضمن تكذيب حضور طرح ملي همسان گزيني درهيچ يك از شبكه هاي اجتماعي و ارتباط با صفحه هاي مذكور، به جوانان و كاربران محترمي كه قصد استفاده از خدمات اين طرح را دارند، توصيه مي كند، فريب افراد سودجو ومجهول الهويه را نخورده و تأكيد داشته، راه ارتباطي اين طرح با كاربران، تنها و تنها وب سايت آن به نشاني http://hamsan.tebyan.net است.
همان گونه كه بارها مسئولان ارگانهاي مختلف همچون شوراي فرهنگ عمومي كشور، وزارت ورزش و جوانان، نيروي انتظامي(پليس فتا) و قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران اعلام كرده اند، سامانه همسان گزيني متعلق به موسسه تبيان، تنها سامانه رسمي و مورد تأييد در زمينه فعاليت هاي مرتبط با ازدواج درفضاي مجازي بوده و براساس گزارشات و آمارهاي اعلام شده، سايرموسسات و سامانه هاي فعال در اين زمينه نه تنها مورد تأييد نيستند بلكه در صورت مراجعه و ارتباط با آن ها، خطر سوء استفاده از اطلاعات و اعتبار كاربران، جدي است.
سامانه ملي همسان گزيني تبيان در 25 خرداد ماه سال ١٣٩٤ و با هدف دست يابي جوانان به ازدواجي بهنگام، آگاهانه و پايدار رونمايي شد.
اين طرح كه مشتركا توسط موسسه تبيان(وابسته به سازمان تبليغات اسلامي) و وزارت ورزش و جوانان رونمايي شد، هميار جوانان و خانواده‌هاي آنان بوده و به دنبال احياي سنت وساطت در امر ازدواج و بهره گيري از ظرفيت‌هاي فضاي مجازي براي تسهيل و افزايش كيفيت ازدواج است.
اين طرح شامل ٤ شبكه اصلي مي باشد كه عبارتند از: شبكه واسطين(معرفين) ازدواج، شبكه راستي آزمايان، شبكه مشاورين ازدواج و شبكه امنا
اجتمام**3377**1724