آستارا - ايرنا - فرمانده سپاه قدس استان گيلان گفت: قدرت بسيج، گره گشاي بسياري از مشكلات مختلف در اجتماع است و همواره بايستي از اين قدرت بهره برد.

به گزارش خبرنگار ايرنا سردار محمد عبدالله پور روز شنبه در آيين معارفه فرمانده سپاه ناحيه آستارا افزود: سپاه، تنها سازماني است كه وظيفه حراست از انقلاب و دستاوردهاي آن را بر عهده دارد.
وي با اشاره به اينكه سپاه همواره در حال تجديد حيات است، اضافه كرد: نسل فعلي سپاه با تكيه بر تجربيات نسل هاي گذشته و مياني كار خود را پيش مي برد.
فرمانده سپاه قدس استان گيلان با بيان اينكه اقدامات نسل فعلي سپاه در جبهه مقاومت قابل تحسين است ، اظهار كرد: سپاه از اقتدار ميداني در تمامي عرصه هاي فرهنگي ، سياسي و اجتماعي برخوردار است.
وي ادامه داد: نهضت ها و حوادث صورت گرفته در انقلاب با خود انقلاب تفاوت دارد چرا كه انقلاب اسلامي ايران مستمر است تا در نهايت ملت را به حيات طيبه برساند.
سردار عبدالله پور با اشاره به اينكه سپاه پاسداران تمامي تهديدات بين المللي و داخلي را رصد مي كند ، گفت: امروز معضلات مربوط به اشتغال و همچنين فرهنگ يك تهديد محسوب مي شود.
وي با اشاره به سرمايه گذاري دشمن در حوزه فرهنگ افزود: افزايش آمار طلاق ، فسادهاي مالي و خدشه دار كردن ارزش هاي اسلامي از جمله تهديدات و توطئه هاي دشمن است.
وي خاطرنشان كرد: دشمنان امروز به نام اسلام وحدت و همدلي بين مسلمانان را نشانه گرفته اند كه شايسته است مردم ايران اسلامي همواره براي حفظ انقلاب اسلامي آماده باشند.
فرمانده سپاه قدس استان گيلان با اشاره به اقدامات سپاه به منظور حمايت از اقشار آسيب پذير جامعه گفت: با همكاري كميته امداد امام خميني (ره) ، يك هزار مسكن تا پايان فصل پاييز امسال آماده و تحويل خانوارهاي مستحق مي شود.
در اين آيين با تقدير از خدمات 31 ماهه سرهنگ پاسدار محمدعلي عليزاده ، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان به عنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه آستارا معرفي شد.
سرهنگ آرمان پيش از اين جانشين فرمانده سپاه شهرستان رضوانشهر بود.
شهرستان 86 هزار نفري آستارا در منتهي اليه غرب استان گيلان و در همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است.
7105 / 2007