كرمانشاه- ايرنا- رييس هيات هندبال استان كرمانشاه با اشاره به ظرفيت هاي خوبي كه استان در اين رشته ورزشي دارد، گفت: هم اكنون مركزيت منطقه چهار كشور با حضور استان هاي كرمانشاه، ايلام، كردستان و همدان در اختيار كرمانشاه است.

ناصر سليمي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: 11 هيات شهرستاني ما فعال هستند و يكي از برنامه هايي كه امسال به صورت جدي دنبال مي كنيم فعال كردن سه هيات ديگر شهرستاني است.
وي افزود: هم اكنون نزديك به يك هزار و 500 نفر نيز در سطح استان در رشته هندبال فعاليت مي كنند كه يك هزار نفر آن ها را ورزشكاران بيمه شده تشكيل مي دهند.
سليمي خاطرنشان كرد: خوشبختانه از نظر داشتن داور و مربي هم وضعيت خوبي داريم و تعدادي از آن ها داراي مدرك بين المللي و چند نفر آن ها نيز مدرك ملي دارند، ضمن اينكه سه نفر از داوران هندبال استان ناظر فدراسيون نيز هستند.
رييس هيات هندبال استان كرمانشاه ادامه داد: هندبال كرمانشاه داراي چند ملي پوش در رده هاي سني مختلف نيز هست كه از جمله آن ها مي توان به برادران كرميان (مجتبي و محسن) اشاره كرد كه تيم ملي را در رقابت هاي انتخابي المپيك 2016 همراهي كردند.
وي افزود: سال گذشته در مجموع 21 نفر از ورزشكاران هندبال كرمانشاه در هر دو بخش آقايان و بانوان به اردوي تيم ملي دعوت شدند.
سليمي در پايان به ارزيابي صورت گرفته از هيات هاي استاني هندبال توسط فدراسيون نيز اشاره و اظهار كرد: در اين ارزيابي هيات هندبال كرمانشاه پس از استان اصفهان كه رتبه نخست را كسب كرد در جايگاه دوم قرار گرفت و هيات فارس نيز سوم شد.
7458/8066