يزد - ايرنا - استاندار يزد گفت: اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت با توجه به مزاياي فراوان اين طرح براي آحاد جامعه از افتخارات دولت تدبير و اميد است .

به گزارش روز شنبه روابط عمومي استانداري يزد، سيدمحمد ميرمحمدي در همايش كيمياگران كوير يزد با تبريك هفته دولت افزود: در استان يزد اقدام هاي موثري در زمينه بهداشت و درمان انجام شده كه پوشش صد درصدي بيمه سلامت همگاني يكي از اين برنامه هاست.
وي خاطر نشان كرد: اقدام ها و دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در استان يزد از شهريور 92 تا شهريور 94 در كتابي با عنوان ارمغان تدبير جمع آوري شده و اين امكان وجود دارد تا از سوي اداره كل روابط عمومي استانداري در اختيار علاقه مندان قرار گيرد.
استاندار يزد با تبريك روز داروسازي و بزرگداشت دانشمند ايراني محمدبن زكرياي رازي افزود: پزشكان داروساز نقش مهمي در رفع و درمان بيماري ها و سلامت مردم دارند.
ميرمحمدي با بيان اينكه پزشكان و داروسازان پيشتازان سلامت جامعه هستند، ادامه داد: اگر داروئي وجود نداشته باشد، پزشكان ماهر و حاذق نمي توانند چيزي براي بهبود بيماران تجويز كنند و اينجاست كه نقش مهم داروسازان آشكار مي شود.
همايش كيمياگران كوير به مناسبت روز داروسازي با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي، مديركل حوزه استاندار و جمعي از پزشكان داروساز و خانواده آنها در باغ صدري تفت برگزار شد.
7536/ 6014/