یزد - ایرنا- 29 طرح روز یكشنبه به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار یزد در بافق به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 342 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی هزینه و پرداخت شده است.
این طرح ها عمدتا در زمینه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، برق، راه، كشاورزی و دامپروری، فرهنگی و هنری، مسكن معلولان، ورزش و جوانان و ساختمان اجلاس فرمانداری است كه امروز با حضور استاندار یزد در شهرستان بافق افتتاح شد.
میرمحمدی در این سفر همچنین كلنگ اجرای پنج طرح آبرسانی روستایی، تعمیرات لكوموتیو های راه آهن و احداث پارك روستایی را به زمین زد.
عملیات اجرایی این طرح ها با پیش بینی اعتباری بالغ بر 138 میلیارد ریال رسما آغاز شد.
استاندار یزد در آیین آغاز عملیات اجرائی شبكه گاز رسانی بهاباد در جمع مردم در مسجد جامع این شهر با گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان دولت رجائی و باهنر گفت: در هر شهرستان استان همكاران ستادی و مدیران ادارات منشاء خدمات ارزشمندی هستند كه اینها را باید ستود و این یكی از رویكردهای دولت تدبیر و امید است كه با دولت های گذشته متفاوت است .
سیدمحمد میرمحمدی افزود: در شهرستان بهاباد مانند دیگر شهرستان های استان خدمات ارزشمندی انجام شده است كه خط انتقال گاز بهاباد، بیمارستان و پروژه مهم صنعتی گندله سازی از طرح های مهمی است كه در این دولت به ثمر نشسته و با وحدت و همدلی خوبی كه در بین مسئولان شهرستان بهاباد وجود دارد خدمات رسانی با سرعت بیشتر ادامه خواهد داشت.
وی با تجلیل از مقام شهیدان رجایی و باهنر تصریح كرد: این شهیدان تجلی راستین روحیه خدمتگذاری به مردم بودند .
به گزارش خبرنگار ما، هفته دولت سال گذشته شهرستان بافق هیچ طرح و پروژه قابل افتتاح نداشته اما دهه فجر 94 افزون بر 50 پروژه در زمینه های آب و راه روستایی، بهداشت و درمان، جایگاهcnG ، آموزش و پرورش، ساخت و نصب تندیس وحشی بافقی، صدا و سیما و عمران شهری با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 كیلومتری یزد قرار دارد.
7543/ 6197