نوشهر - ايرنا - بهره برداري از سه طرح عمراني و خدماتي همزمان با آخرين روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان كلاردشت آغاز شد.

فرماندار كلاردشت روز دوشنبه در آئين افتتاح اين طرح ها اظهار داشت: پل روستاي طبرسو با اعتباري بالغ بر يك هزار و 200 ميليون ريال به ارتفاع 4.5 متر و به طول 16 متر در 3 دهنه افتتاح شد.
ايوب صالحي افزود: فاز دوم كارگاه قارچ توليدي اسپند با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد ريال با اشتغالزايي به صورت مستقيم و غير مستقيم 15 نفر آغاز به كار كرد.
وي تصريح كرد: مسجد روستاي عثمان كلا نيز با اعتباري بالغ بر هشت ميليارد ريال از سوي شوراي روستا و با زيربناي 850 متر مربع در 3 طبقه افتتاح شد.
وي با گراميداشت هفته دولت گفت: مسئولان شهرستان كلاردشت با الگو قرار دادن شهيدان رجايي و باهنر با تمام توان در رفع مشكلات مردم و توسعه شهرستان گام بر مي دارند.
در هفته دولت امسال جمعا 20 طرح با اعتباري بالغ بر 698 ميليارد و 710 ميليون ريال در شهرستان كلاردشت به بهره برداري و يا عمليات اجرايي ان آغاز شد.
شهرستان كلاردشت با دست كم 18 هزار جمعيت ثابت و 30 هزار نفر جمعيت متغير در غرب مازندران سالانه پذيراي ميليونها گردشگر داخلي و خارجي است.
/1295/ 1602/1899