ساری -ایرنا - آئین تقدیر از قهرمانان و مدال آوران مازندرانی در حالی روز دوشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در جویبار برگزار شد كه هیچ پاداشی به این مدال آوران پرداخت نشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این درحالی است كه پیش از این روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان مازندران به نقل از مدیركل این مجموعه اعلام كرده بود كه پاداش ورزشكاران مازندرانی مدال آور المپیك 2016 همزمان با حضور وزیر ورزش پرداخت می شود .
با وجود برگزاری آئین تقدیر از قهرمانان مازندرانی المپیك 2016 در جویبار با حضور وزیر ورزش و جوانان در روز جاری پاداش پیش بینی شده به این ورزشكاران پرداخت نشد و همه آنها د ست خالی به خانه های خود رفتند.
مدیركل ورزش و جوانان مازندران دلیل پرداخت نشدن جوایز نقدی مدال آوران استان را حضور نداشتن برخی از این ورزشكاران اعلام كرد.
حبیب حسین زادگان عصر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت كه در زمان دیگری با حضور استاندار مازندران پاداش های پیش بینی به قهرمانان مازندرانی المپیك 2016 پرداخت خواهد شد.
پیش از این جوایز نقدی مدال آوران مازندرانی المپیك 2016 برای دارندگان مدال طلا یك میلیارد ریال وجه نقد ، نقره 850 میلیون ریال و برنز هم 500 میلیون ریال اعلام شده بود.
در رقابت های المپیك 2016 سه مازندرانی در كشتی فرنگی و آزاد مدال گرفتند كه شامل یك مدال طلا، یك نقره و یك برنز بود .
حسن یزدانی و كمیل قاسمی به ترتیب مدال طلا و نقره كشتی آزاد و قاسم رضایی مدال برنز كشتی فرنگی المپیك 2016 را به دست آوردند.
ورزشكاران مازندرانی در سال گذشته 217 مدال رنگارنگ مسابقات برون مرزی را به كسب كردند. 6982/1654