يزد - ايرنا - وزير اطلاعات دولت دهم گفت: از اهداف جدي كنوني دشمنان، پروژه نفوذ در بين مسئولان است تا آنها را در مقابل انقلاب و نظام اسلامي قرار دهند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام حيدر مصلحي چهارشنبه شب در يادواره شهداي استان يزد در محل تكيه 'اميرچقماق' اين شهر به توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي اشاره و افزود: از اهداف كنوني دشمنان، طراحي چارچوبي است تا مردم ، مسئولان و نخبگان را تحت تاثير خود قرار دهند.
وي ادامه داد: كفر جهاني مي خواهد در قالب اين طراحي سياست هاي خود را در كشور پيگيري كند و در سه مقوله مردم، نخبگان و مسئولان، وضعي را به وجود بياورد تا آنها در تصميم گيري هاي خود دچار اشتباه محاسباتي شوند.
وزير اطلاعات دولت دهم تصريح كرد: يك عده افراد در كشور هرچند نيت خرابكاري و دشمني ندارند ولي متاسفانه در محاسبات خود دچار اشتباه مي شوند و ايجاد مشكل مي كنند.
مصلحي گفت: در طول تاريخ انقلاب اسلامي متاسفانه از اين قبيل اشتباهات با نفوذي كه دشمنان نظام، طراحي كرده بودند زياد وجود داشته و به عنوان مثال از برنامه هاي پروژه نفوذ كفر جهاني آن است كه سراغ نخبگان مي رود و آنها را در جايگاهي قرار مي دهد كه در مقابل نظام ايستادگي كنند.
وي به موضع گيري هاي منتظري در برابر منافقان و انقلاب اسلامي اشاره و خاطر نشان نمود: منتظري پيش از انقلاب سختي ها و زندان هاي زيادي را متحمل شد و حتي بعد از انقلاب به مقام قائم مقامي رهبري رسيد ولي عامل نفوذ، وي را دچار اشتباهات محاسباتي كرد.
مصلحي با اشاره به اينكه همه بايد مواظب پروژه نفوذ باشند گفت: پروژه نفوذ، مهدي هاشمي را در كنار منتظري قرار داد و وي منتظري را ترور شخصيت نمود كه از مصاديق پروژه مهم نفوذ در كشور و در انقلاب محسوب مي شود.
وي يادآور شد: دشمنان تمام هم و غم و تلاش خود را براي اين گذاشته اند تا ملت ايران در تصميم براي انتخابات رياست جمهوري كه سال آينده برگزار مي شود دچار اشتباه محاسباتي شوند.
وي افزود: فردي كه مردم ايران براي انتخابات آينده بر مي گزينند فردي نيست كه به كشور ظلم كند و جلوي كار و توسعه را بگيرد اما دشمن كاري مي كند كه مردم در تصميم گيري هايشان دچار اشتباه شوند و با اين اشتباه، دشمنان به اهدافشان برسند .
وزير اطلاعات دولت دهم تاكيد كرد: هدف دشمنان در قالب نفوذ آن است تا در كنار مسئولان كشور افرادي را قرار دهند كه در تصميم گيري هايشان دچار مشكل شوند و براي اين منظور از حربه تهديد بهره مي گيرد.
مصلحي در ادامه با بيان اينكه ملت ايران عليرغم توطئه ها، سربلند بيرون آمده به داعش و توطئه هاي دشمنان در برخي كشورهاي اسلامي اشاره و گفت: داعش، ساخته و بازيچه آمريكا و استكبار جهاني است.
وي با اشاره به اينكه آمريكا و كفرجهاني در حال نابودي هستند و حتي سياستمداران آمريكايي در هر دو حزب دموكرات و جمهوري خواه آن را تائيد كرده اند تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران عليرغم توطئه هاي آنها روز به روز در حال اوج گرفتن و پيشرفت است.
وزير اطلاعات دولت دهم گفت: ايران اسلامي در دوران دفاع مقدس با تمام تحريم ها و فشارهاي اقتصادي دشمنان در برابر تمام جهان ايستادگي كرد و با موفقيت به اهداف متعالي خود رسيد.
مصلحي اضافه نمود: موضوع تحريم چيز تازه اي نيست و از ابتداي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس نيز وجود داشته و الان نيز حداكثر 30 درصد از مشكلات اقتصادي ما به تحريم و بقيه به ديگر مسائل مربوط است ولي متاسفانه جرياني در كشور سعي دارد تمام مشكلات اقتصادي كشور را به تحريم مرتبط كند.
وي در ادامه از رويكردهاي مهم ديگر استكبار عليه انقلاب اسلامي را حربه وعده هاي دروغين ذكر كرد و اظهار داشت: بارها مقام معظم رهبري براين نكته تاكيد داشته اند كه مسئولان در مذاكرات هسته اي و برجام تمام تلاش خود را انجام دادند ولي دشمنان همواره بد عهدي كردند.
وزير اطلاعات دولت دهم سوال كرد: آيا يك سنت از پول هايي كه استكبار جهاني و آمريكايي ها ادعاي آزادسازي آن را بعد از برجام داشته اند به كشور آمد؟.
مصلحي با بيان اينكه ملت ايران در دوران انقلاب و دفاع مقدس با بهره گيري از امدادهاي غيبي بر دشمنان پيروز شده تصريح كرد: متاسفانه عده اي هم اكنون در كشور به هيچ عنوان به امدادهاي غيبي و كمك هاي خداوند اعتماد و اعتقاد ندارند.
وي گفت: اين عده راهكار حل تمام مسائل و مشكلات را فقط در همراهي با استكبار جهاني و اعتماد به او مي دانند كه اين برخلاف موازين نظام و انقلاب و اهداف مقدس شهيدان است .
مصلحي در ادامه به تحولات منطقه و موضوع سوريه اشاره و افزود: پنج سال است كه استكبار جهاني با سرمايه گذاري هاي بزرگ مي خواهد بشار اسد را از راه خود بردارد و محور مقاومت را بشكند.
وي گفت: تمام كشورهاي حامي كفر جهاني و اذناب آنها از تمام امكانات خود براي تضعيف و رفتن بشار اسد استفاده كردند ولي ايران اسلامي و مقام معظم رهبري در برابر اين جريان ايستادگي كردند و حرف ايران به بار نشست .
وزير اطلاعات دولت دهم با اشاره به اينكه عده اي در داخل كشور بر خلاف فرمايشات مقام معظم رهبري صحبت مي كنند تصريح كرد: تاثير و نفوذ ايران اسلامي و رهبري هاي مقام معظم رهبري باعث شد تا پوتين با ورود به فرودگاه ايران، تمام معادلات و برنامه ريزي هاي سياسي را به هم ريزد و مستقيم به ديدار رهبر معظم انقلاب برود.
وي در ادامه به عظمت راهپيمايي مردم در اربعين امام حسين (ع) در عراق با حضور ميليوني شيعيان اشاره و آن را نمونه اقتدار امت اسلام در برابر توطئه هاي استكبار جهاني ذكر كرد.
7536/ 6197