يزد - ايرنا - معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد به ارزش هاي دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: ثمرات هفته دفاع مقدس بايد با زبان نو به مردم و نسل جوان منتقل شود.

به گزارش ايرنا ، محمد علي طالبي روز پنجشنبه در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي هفته دفاع مقدس استان افزود: برنامه هاي هفته دفاع مقدس بايد با بهره گيري از مقتضيات زمان و شرايط بنحو شايسته به مردم و بخصوص جوانان منتقل شود.
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس و قدرداني از فعاليت هاي انجام گرفته ادامه داد: بايد دفاع مقدس را با زبان نو تعريف و به نسل هاي جوان عرضه كرد اين امر موجب ماندگاري و انتقال اهداف و ارزش هاي آن دوران مي شود .
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به اهميت انتقال ارزش هاي دفاع مقدس به نسل هاي آينده گفت: عمومي كردن دوران دفاع مقدس و استمرار ارزش هاي آن مهمترين راهكار براي انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.
طالبي با بيان اينكه دفاع مقدس يك رويداد بزرگ با بركات بسيار عظيم و ارزشمند براي كشور اسلامي و مردم ما محسوب مي شود و مربوط به نسل امروز و ديروز نيست تصريح كرد: هنر ما اين است كه اهداف و آرمان هاي دفاع مقدس را در جامعه استمرار دهيم .
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت بايد همواره از فرهنگ والاي ايثار و شهادت در جامعه ياد كنيم و آن را پشتوانه مسائل فرهنگي كشور قرار دهيم.
طالبي با اشاره به اينكه اكثر تحليل گران در خصوص مولفه هاي منفي در فرهنگ سياسي ايران ليستي ارائه مي دهند اما ما در تاريخ اين كشور دو رويدادمهم و بزرگ داريم كه اين مطالعات آنها را نقض كرده است.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد اين دو رويداد درخشان در تاريخ اين كشور را شامل انقلاب اسلامي با مشاركت و همراهي گسترده آحاد مردم و همچنين دوران دفاع مقدس ذكر كرد .
طالبي گفت: ما در اين دو رويداد شاهد اوج مشاركت مردم را شاهد هستيم و خيلي از تحليلگران در زمان تحليل دفاع مقدس شاهد جريان مثبت و سازنده اين تغييرات هستند.
طالبي تصريح كرد: دفاع مقدس رويداد بزرگي است كه نياز به استمرار دارد و اگر دفاع مقدس جلوه مشاركت مردم بوده است بنابراين بايد آن را براي همه نسل ها ارائه كنيم.
7536/ 6197