همدان - ايرنا - سرپرست هيات تيراندازي همدان گفت: 'مه لقا جام بزرگ ' بانوي تيرانداز اين استان به رقابت هاي نخبه هاي تيراندازي جهان در كشور ايتاليا دعوت شد.

نجم الدين رباني روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: جام بزرگ با توجه به مجموع امتيازهاي كسب شده و قرار گيري در جايگاه نهم از سوي فدراسيون جهاني به رقابتهاي فينال فيناليست هاي جهان با حضور برترين هاي اين رشته دعوت شد.
وي بيان كرد: اين رقابت ها از سيزدهم تا نوزدهم مهرماه امسال در كشور ايتاليا برگزارمي شود و جام بزرگ يكي از سه تيرانداز اعزامي كشورمان به اين پيكارها است.
رباني خاطرنشان كرد: مه لقا جام بزرگ با توجه به كسب عنوان پنجمي در رقابتهاي جام جهاني ريو 2016 از سوي فدراسيون جهاني تيراندازي به ايتاليا دعوت شد و رقابتهاي فينال فيناليست هاي جهان قرار است در پانزده رشته برگزار شود.
وي يادآور شد: اين بانوي رشته تيراندازي همدان در تركيب تيم ملي تيراندازي كشورمان در بازي هاي المپيك 2016 ريو برزيل نيز حضور داشت.
به گزارش ايرنا سرپرست هيات تيراندازي همدان در ادامه با اشاره به موفقيت تيراندازان همداني در فينال رقابتهاي تيراندازي قهرماني كشور در اروميه گفت: تيم همدان در بخش تپانچه با كسب يك هزار و 701 امتياز در جايگاه قهرماني ايستاد.
وي افزود: بيست و چهارمين دوره رقابتهاي تيراندازي قهرماني كشور نوزدهم شهريور ماه جاري به ميزباني آكادمي تيراندازي آذربايجان غربي واقع در شهرستان اروميه برگزار شد.
وي يادآور شد: 64 ورزشكار از 28 استان كشور در قالب 14 تيم در رشته تپانچه اين دوره از رقابت ها حضور داشتند.
مه لقا جام بزرگ عنوان پنجمي رقابتهاي جام جهاني ريو 2016 را كسب كرد.
7520/2087