تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای دومین بار در دو هفته اخیر با حضور در مركز ارتباطات مردمی این سازمان به تعدادی از تماس‌های تلفنی بیمه شدگان پاسخ داد و در جریان مهمترین خواسته ها و مشكلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با این مركز قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ازسازمان تامین اجتماعی، مركز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی(CRM) از زمان راه اندازی به صورت تلفنی به سوالات، مشكلات، شكایات و پیشنهادات اقشار گوناگون ذی نفعان این سازمان از جمله بیمه شدگان، بازنشستگان و كارفرمایان رسیدگی می‌كند.
دراین مركز گزارش های منظم و دقیق از خواسته ها و مسائل مطرح شده از سوی تماس گیرندگان به مدیران حوزه های مختلف سازمان تأمین اجتماعی ارائه می شود و اقدامات لازم برای برآورده شدن مطالبات و رفع مشكلات مورد توجه قرار می گیرد.
دكترسیدتقی نوربخش در بازدید ازمركز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به ارزیابی عملكرد این واحد و چگونگی پاسخگویی و پیگیری مشكلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان پرداخت و همچنین شخصا به چند مورد تماس تلفنی نیز پاسخ داد.
بیمه شدگان، كارفرمایان و بازنشستگان تأمین اجتماعی در سراسر كشور می توانند از طریق شماره تلفن ١٤٢٠ با مركز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی تماس گرفته و سوالات، مشكلات، شكایات و پیشنهادات خود را مطرح كنند.
اجتمام**3061**1724**7268