به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ازسازمان تامین اجتماعی، مركز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی(CRM) از زمان راه اندازی به صورت تلفنی به سوالات، مشكلات، شكایات و پیشنهادات اقشار گوناگون ذی نفعان این سازمان از جمله بیمه شدگان، بازنشستگان و كارفرمایان رسیدگی میكند.
دراین مركز گزارش های منظم و دقیق از خواسته ها و مسائل مطرح شده از سوی تماس گیرندگان به مدیران حوزه های مختلف سازمان تأمین اجتماعی ارائه می شود و اقدامات لازم برای برآورده شدن مطالبات و رفع مشكلات مورد توجه قرار می گیرد.
دكترسیدتقی نوربخش در بازدید ازمركز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به ارزیابی عملكرد این واحد و چگونگی پاسخگویی و پیگیری مشكلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان پرداخت و همچنین شخصا به چند مورد تماس تلفنی نیز پاسخ داد.
بیمه شدگان، كارفرمایان و بازنشستگان تأمین اجتماعی در سراسر كشور می توانند از طریق شماره تلفن ١٤٢٠ با مركز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی تماس گرفته و سوالات، مشكلات، شكایات و پیشنهادات خود را مطرح كنند.
اجتمام**3061**1724**7268
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای دومین بار در دو هفته اخیر با حضور در مركز ارتباطات مردمی این سازمان به تعدادی از تماسهای تلفنی بیمه شدگان پاسخ داد و در جریان مهمترین خواسته ها و مشكلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با این مركز قرار گرفت.