ساوه - ايرنا - مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزي گفت: رشادت و جانفشاني شهدا و ايثارگران، سند حقانيت نظام اسلامي و اشاعه دهنده فلسفه ناب عاشورايي است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حسن هنرمند روز جمعه در آيين يادواره شهداي روستاي سامان از بخش نوبران ساوه در مسجد اميرالمومنين اين روستا، افزود: عظمت و اقتدار كشور با خون پاك شهدا و مجاهدت ايثارگران و آزادگان به منصه ظهور رسيده است.
وي ادامه داد: دشمن در جريان هشت سال نبرد نابرابر با رزمندگان اسلام، در مقابل اعتقاد و تفكر ناب ايثار و شهادت عاجز شد و اين سرمايه نرم نظام جمهوري اسلامي ايران است.
به گزارش ايرنا، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزي افزود: شهدا و ايثارگران ديروز در خط مقدم نبرد نظامي با دشمنان پيكار كردند و امروز مدافعان فرهنگ اسلامي و اعتقادي بايد در عرصه جنگ نرم با بصيرت افزايي مجاهدت كنند.
وي ادامه داد: امنيت يكي از مطالبه هاي عمومي يك جامعه است و ايران اسلامي از ابتداي پيروزي انقلاب تا كنون با مجاهدت ، هوشياري و تلاش همه نيروهاي نظامي و انتظامي و سربازان گمنام امام زمان (عج)، از امنيت كامل برخوردار بوده است.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام هنرمند بيان كرد: شهدا، ايثارگران و آزادگان سند حقيقي ولايت پذيري هستند كه با لبيك به فرمان رهبر فرزانه انقلاب پاي در عرصه پيكار با دشمنان نهادند.
وي ادامه داد: عيد غدير خم در واقع امتداد مسير اصلي حكومت اسلامي را بر همگان روشن ساخت و ولايت فقيه به عنوان اصلي حياتي جامعه را از دسيسه ها و توطئه گري هاي بيگانگان مصون مي دارد.
حجت الاسلام هنرمند بيان كرد: نظام مقتدر جمهوري اسلامي ايران به بركت ولايت فقيه مانا و استوار است و هر تحركي از سوي بدخواهان با پاسخي دندان شكن از سوي امت حزب الهي و ولايي همراه است.
خاطره گويي از دوران هشت سال دفاع مقدس توسط يكي رزمندگان انقلاب از ديگر برنامه هاي جنبي اين يادواره بود.
روستاي سامان از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه است كه بيش از 30 شهيد تقديم انقلاب اسلامي ايران كرده است.
شهرستان ساوه 580 شهيد را تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
3075/6013/**خبرنگار/حسين مهدي زاده اصفهاني*دبير/مژگان حيدري*