تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

تهران - ايرنا - معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه آزاد اسلامي، تقويم آموزشي امسال اين دانشگاه را اعلام كرد.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا از دانشگاه آزاد اسلامي ، فرهاد حسين زاده به ابلاغ تقويم آموزشي سال تحصيلي 96 - 95 دانشگاه آزاد اسلامي اشاره كرد و گفت: اين تقويم براي اجرا به تمام واحدهاي داشگاهي ابلاغ شده و براي وحدت رويه، واحدهاي مجري بايد براساس اين تقويم عمل كنند.
وي درباره زمان ثبت‌نام، شروع كلاس‌ها، حذف و اضافه واحدها، پايان نيمسال تحصيلي و امتحانات اظهار كرد: ثبت‌نام نيمسال اول تحصيلي از 16 تا 25 شهريور، شروع كلاس‌ها، 27 شهريور و زمان حذف و اضافه 10 تا 14 مهر است و همچنين نيمسال اول 16 دي به پايان رسيده و امتحانات از 18 تا 30 دي برگزار مي‌شود.
حسين زاده ادامه داد: ثبت‌نام و انتخاب واحد نيمسال دوم تحصيلي از دوم تا هفتم بهمن بوده و كلاس ها از 9 بهمن آغاز مي‌شود و حذف و اضافه واحدها از 23 تا 27 بهمن امكانپذير است.
وي با بيان اينكه 11 خرداد سال 96 زمان پايان كلاس‌هاي نيمسال دوم است، افزود: امتحانات از 17 تا 29 خرداد سال 96 برگزار خواهد شد.
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي تصريح كرد: دانشجويان كارداني و كارشناسي مي‌توانند حداقل 12 و حداكثر 20 واحد در هر نيمسال تحصيلي اخذ كنند و براي دانشجويان ورودي جديد امكان حذف و اضافه و در صورت لزوم، امكان حذف اضطراري درس نيز وجود دارد.
سالانه حدود يك ميليون نفر در واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي پذيرفته مي شوند.
** خبرنگار: رقيه نوري
** دبير: اميد غياثوند
فراهنگ ** 9022 ** 1071