یاسوج- ایرنا- رئیس كل دادگستری كهگیلویه و بویراحمد گفت: قدرت نظامی ایران ابرقدرتهای جهان به ویژه آمریكا را وادار به كرنش كرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی روز چهارشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در یاسوج اظهار داشت: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای بسیجی كشور به عنوان سربازان ولایت در اوج اقتدار هستند و با تمامی وجود در مسیر ولایت فقیه حركت می كنند.
وی گفت: نتیجه ایستادگی، استقامت و دلاوری های سربازان ولایت در دوران هشت سال دفاع مقدس آن است كه هم اینك جهان كفر در برابر نظام و انقلاب زانو زده و اظهار عجز می كنند.
رئیس كل دادگستری كهگیلویه و بویراحمد افزود: امروزه هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه نظام و انقلاب افزایش یافته و هدف اصلی آن نیز انحراف نسل جوان كشور است كه باید برای مقابله با این توطئه شوم بیش از پیش تلاش شود.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی عنوان كرد: تا زمانی كه حلقه اتحاد بین ملت ایران و ولی فقیه وجود دارد، نیروهای نظامی كشور نیز مقتدرتر در برابر استكبار جهانی ایستادگی می كنند.
وی گفت: امنیت و آرامش كنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است و تمامی پبشرفتها نیز در سایه این 2 عنصر حاصل می شود.
حجت الاسلام مزارعی اظهار داشت: میزان، ملاك و معیار ولایتمداری داشتن تعلق خاطر به ولی فقیه است.
وی افزود: ضرورت ولایتمداری در شرایط كنونی و با توجه به افزایش تهدیدها و تحریم های دشمنان واجب است.
رئیس كل دادگستری كهگیلویه و بویراحمد بیان كرد: همه قشرهای جامعه موظفند حرمت خون شهدا را نگهداشته و مسئولان اجرایی باید با خدمت رسانی هر چه مطلوبتر به مردم دین خود را نیز به شهیدان ادا كنند.
حجت الاسلام مزارعی عنوان كرد: ولایت فقیه محور بقای كشور، اقتدار نظام و انقلاب و عامل ایستادگی در برابر زورگویی های دشمنان است.
فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: آنچه باید امروزه به آن افتخار كرد حضور گسترده قشرهای مختلف ملت ایران در جبهه های جنگ و مقاومت جانانه آنان در برابر استكبار جهانی است.
سردار یدالله بوعلی اظهار داشت: پیروزی ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و جلوگیری از اشغال یك وجب از خاك كشور مدیون لطف الهی و رشادتهای مثال زدنی رزمندگان است.
سردار بوعلی بیان كرد: وحدت و انسجام بین ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در اوج خود بود و به همین دلیل توانستیم در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح پیروز شویم.
وی تصریح كرد: اقتدار نیروهای نظامی ایران اسلامی تنها عامل رفع تهدیدها و تحریم های دشمنان بوده و سبب می شود كه در دل معاندان نظام و انقلاب رعب و وحشت ایجاد شود.
فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویر احمد ابراز داشت: نیروهای مسلح كشور همه ساله در رژه آغاز هفته دفاع مقدس اقتدار خود را به نمایش گذاشته و اعلام آمادگی می كنند و این امر عامل بازدارندگی در مقابل تهدیدهای دشمنان است.
در این آیین كه هر سال به طور همزمان در سراسر ایران اسلامی به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نمایش اقتدار ملی برگزار می شود نیروهای انتظامی و نظامی با آمادگی كامل و در صفوفی منظم هم دل و هم صدا از مقابل كلام الله مجید و تمثال رهبر كبیر انقلاب و مقام معظم رهبری رژه رفتند.
خبرنگار: منصور زرگر **انتشار دهنده: حسینعلی راشكی
7535/8005