اردستان - كاشان - ايرنا - امام جمعه اردستان گفت: دشمن تلاش خود را براي ضربه زدن به كشور از راه فرهنگي متمركز كرده است و با افزايش شبهه ها در فضاي مجازي آن را گسترش مي دهد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حسن دهشيري روز چهارشنبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي اردستان در فرمانداري اين شهرستان افزود: دشمن از سبك زندگي ايراني اسلامي صدمه خورده و تلاش مي كند با تغيير الگوي زندگي مردم ايران به سبك غربي آن ها را از مسائل ديني دور سازد.
وي با بيان اين كه فضاي مجازي نقاط مثبت نيز دارد تصريح كرد: متاسفانه بيشتر افراد به سمت نقاط منفي اين فضا پيش مي روند كه بايد با برگزاري جلسه ها و برنامه هاي آموزشي به ويژه براي دانش آموزان اين مشكل را برطرف كرد.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي اردستان گفت: براي مبارزه با ضد ارزش ها بايد چند راهكار را عملياتي كرد و مقاومت در برابر انحرافات و ناهنجاري ها، مداومت در كار و تبليغ و اشاعه مسائل فرهنگي، عدم غفلت از دشمني فرهنگي استكبار، تبيين درست ارزش هاي اخلاقي و ارائه الگوي عملي از جمله اين راهكارها است.
در اين جلسه دبير شوراي فرهنگ عمومي اردستان ازتاسيس هفته فرهنگ شهرستان از تاريخ پنجم آذر امسال لغايت يازدهم همين ماه خبر داد و افزود: در اين ارتباط كميته هاي هفت گانه تشكيل شده اند و هركدام با مسئوليت يك اداره فعاليت خواهند كرد.
فضل الله بصيرت گفت: كميته بزرگداشت شهيد مدرس با مسئوليت دانشگاه آزاد اسلامي اردستان ، كميته مقاومت، ايثار و نيايش با مسئوليت اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، كميته وقف و سيره علوي با مسئوليت اداره اوقاف و امور خيريه، كميته سرزمين چهره هاي ماندگار با مسئوليت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و فرمانداري، كميته تجلي گاه حب اهل بيت (ع) با مسئوليت اداره تبليغات اسلامي، كميته نمايشگاه توليدات و دستاوردهاي شهرستان با مسئوليت اداره صنعت معدن و تجارت كميته هاي تشكيل شده براي هفته فرهنگگ اردستان هستند.
اردستان با 45 هزار تن جمعيت در 118كيلومتري شمال مركز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 ** خبرنگار - رحمت الله عامري نيا / دبير - محمد جهانگيريان