يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: ملت قهرمان ايران و رزمندگان دلاور آن در هشت سال دفاع مقدس در سايه ولايتمداري بر دشمنان پيروز شدند.

به گزارش ايرنا آيت الله محمدرضا ناصري امروز در خطبه هاي نمازجمعه يزد با اشاره به دفاع مقدس و حوادث و ثمرات آن و گراميداشت خاطره شهيدان افزود: دفاع مقدس اوج ايثارگري ملت و رزمندگان اسلام در برابر استكبار جهاني است .
وي ادامه داد: دشمنان براي سرنگوني نظام نوپاي اسلامي در ايران از تمام توان خود استفاده كردند ولي با رشادت هاي بي نظير فرزندان قهرمان اين آب و خاك تمام توطئه هاي آنها نقش بر آب شد .
امام جمعه يزد تصريح كرد: رمز و راز پيروزي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس همان سلاح ايمان ، توكل و توسل به ائمه اطهار (ره) ، اخلاص در عمل و رهبري هاي حضرت امام (ره) و نقش ولايت فقيه بود.
ناصري گفت: در برهه كنوني از تاريخ انقلاب اسلامي نيز همان راه نوراني با درايت و رهبري هاي مقام معظم رهبري و حضور و همكاري نسل جوان ادامه دارد و دشمنان به اهداف خود نمي رسند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد خاطر نشان كرد: امروز تمام قواي مسلح اين كشور در صفي واحد گوش به فرمان مقام معظم رهبري آماده ايثار و جانفشاني و دفاع از حريم حق و حقيقت هستند.
ناصري با بيان اينكه بايد همواره مواظب توطئه هاي مختلف دشمنان بود و توان نظامي خود را بايد قوي كرد چون استكبار جهاني بشدت از ايمان و آمادگي رزمندگان ما وحشت دارد گفت: جوانان كشور بايد به نظام و انقلاب مقدس اسلامي خود پايبند باشند و براي رفاه مردم و تحقق اهداف نظام با تكيه بر دانش داخلي به خدمات رساني مشغول باشند.
ناصري با اشاره به قتل جوان طلافروش در يزد اين مصيبت را به خانواده وي تسليت گفت و از مسئولان امر خواست تا در زمينه دستگيري عوامل اين حادثه دلخراش بيش از گذشته تلاش كنند.
وي همچنين خواستار رسيدگي جدي به وضعيت پاركينگ مسجد ملا اسماعيل از نظر روشنايي و نصب دوربين نظارتي شد و از بازاريان خواست با صبر و متانت بهانه دست دشمنان ندهند و بازار را باز كنند.
وي به اهميت سرشماري نفوس و مسكن اشاره و از آحاد مردم خواست تا كمال همكاري با سرشماران براي بدست آوردن آمار دقيق را در سطح استان يزد داشته باشند.
7536/ 6197 **خبرنگار: كاظم سبحان زاده *دبير: فلاح