يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: پليس، خادم اسلام ، انقلاب و ارزشهاي اسلامي است و در مسير عدالت امير المومنين(ع) قرار دارد.

به گزارش روز جمعه پايگاه خبري پليس يزد آيت الله محمد رضا ناصري به مناسبت هفته ناجا در جمع مسوولان پليس اين استان گفت: كار پليس كاري بزرگ و اررزشمند است و دغدغه نسبت به سلامت، امنيت، دينف اعتقادات مردم و نجات بندگان از فلاكت و گرفتاري داراي عظمت و پاداش بزرگي نزد خداوند بزرگ است.
وي تصريح كرد: بايد تلاش كنيم تا 'دين' خود را به كساني كه براي اسلام و انقلاب زحمت كشيده اند ادا كنيم و مسير حركت ما خداوند باشد.
وي هدف استكبار جهاني از جمله آمريكا و اسرائيل را از انجام مقاصد شوم خود، پوچ و بي اساس و براي مسائل مادي و دنيوي دانست و گفت: اين اهداف، هدف هاي انساني نيست وليكن انسان مؤمن و خداپرست تمامي كارهايش با هدف است و آن هدف رسيدن به خدا و كمال الهي است.
آيت الله ناصري ادامه داد: انسان مؤمن در مسير رسيدن به هدف خود رنج و سختي ها را تحمل مي كند؛ اگر انسان بداند خدمت كردن به بندگان خدا حركت الهي است و نزد خداوند داراي اجر و پاداش است آن وقت راه الهي را مد نظر قرار داده و تلاش مي كند.
در ادامه اين ديدار سردار كاكاوند فرمانده انتظامي استان كاهش محسوس جرايم در استان يزد را نتيجه تعامل و همكاري مردم و مسئولان برشمرد و گفت: ايام محرم؛ ايام بسيار مغتنمي است كه مي توان از آن در راستاي پيشگيري اجتماعي از جرايم استفاده كرد.
وي گزارشي از عملكرد پليس اين استان در 6 ماهه ابتدايي سال جاري را ارائه
كرد.
6197