تربت حيدريه- ايرنا- پيكر پاك شهيد 'نجيب الله معصومي' از شهداي تربت حيدريه در دوران دفاع مقدس، 33 سال پس از شهادت، روز سه شنبه، همزمان با تاسوعاي حسيني، بر دوش مردم شهيدپرور اين شهر تشييع شد.

به گزارش ايرنا، پيكر اين شهيد گرانقدر، كه در هشتم اسفندماه سال 1362 در عمليات خيبر، در جزيره مجنون به شهادت رسيده بود، همراه با اجسام پاك ٨٧ تن از شهداي تازه تفحص شده دفاع مقدس، اخيرا وارد كشور و احراز هويت شده بود.
پيكر مطهر اين شهيد به همراه چهار تن از همرزمانش شنبه به مشهد منتقل شده و دوشنبه از مهديه مشهد به سمت بارگاه منور رضوي تشييع و طواف داده شده كه پس از اقامه نماز در حرم مطهر رضوي پيكر پاك هر يك از شهدا به زادگاهش انتقال يافته بود.
آيين استقبال از پيكر شهيد معصومي در شب تاسوعاي حسيني در مسجد جامع تربت حيدريه برگزار شد و مراسم وداع با پيكر پاك اين شهيد بزرگوار نيز ديشب در مسجد جامع، هيات رزمندگان اسلام و هيات علي اكبر تربت حيدريه برگزار شد.
قرار است امشب نيز در چند هيات مراسم وداع با اين شهيد دور ان دفاع مقدس صورت گرفته و فردا براي خاكسپاري به زادگاهش روستاي 'خرم' از توابع بخش جلگه رخ منتقل شود.
شهرستان 250 هزار نفري تربت حيدريه هزار شهيد و 2500 جانباز تقديم نظام اسلامي كرده است.
خبرنگار: عليرضا حسيني مقدم ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
6121/5132