شیراز- ایرنا- مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان اعلام كرد:حامیان ایتام مبلغ سه میلیارد و 760 میلیون ریال به حساب 869 نفر از ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت این نهاد در شش ماه سال جاری واریز كردند.

به گزارش دریافتی ایرنا، هوشنگ دلاور اظهار داشت : طرح های اكرام ایتام و محسنین،از جمله طرح هایی هستند كه كمیته امداد امام خمینی (ره) برای استفاده از مشاركت مردمی در رسیدگی به كودكان یتیم و غیر یتیم نیازمند تحت حمایت در دست اجرا دارد.
دلاور ضمن قدردانی از اعتماد نیك اندیشان به كمیته امداد افزود : در طرح اكرام ایتام ، تعداد 1810 حامی از 612 یتیم تحت پوشش این نهاد حمایت می كنند و در طرح محسنین نیز 720 حامی حمایت از 257 خانواده محسنین را در لارستان بر عهده دارند
وی بیان كرد: این حامیان علاوه بر خیرین لارستانی ، از اقصی نقاط كشور نیز در این طرح شركت كرده اند كه به شوق حمایت از كودكان مناطق محروم ، كودكان نیازمند لارستانی را انتخاب كرده اند.
وی با بیان اینكه در هر كدام از این طرح ها، فرد خیّر می تواند حامی تعدادی از این كودكان شود اضافه كرد : فردحامی بایستی ماهانه حداقل 30هزارتومان به حساب هریك ازكودكان تحت حمایت خود واریز كند و در صورت تمایل و هماهنگی كمیته امداد ، امكان دیدار با این خانواده ها نیز میسر می شود هر 6 ماه یك بار نیز توسط كمیته امداد صورتحساب پرداختی ها برای فرد حامی ارسال می شود.
مدیر كمیته امداد لارستان از طرح تامین آتیه ایتام نیز سخن گفت و ابراز داشت كه در این طرح كودكانی كه حداقل درماه یك ملیون ریال دریافت می كنند، در صدی از آن برای سرمایه گذاری بیمه ای به حساب بیمه پرداخت می شود تا آینده این كودكان ضمانت شود.
دریافت خبر: داود عسكرپور ** انتشار دهنده: غلامرضا مالك زاده
1876