یزد - ایرنا - به منظور سهولت دسترسی مخاطبان به گزیده مهمترین اخبار استان و كشور كانال خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان یزد به آدرس irnayazdd@ در نرم افزار پیام رسان تلگرام قابل دسترسی است.

به گزارش ایرنا، این كانال با هدف دسترسی آسان و سریع مخاطبان ایرنا به اخبار این رسانه راه اندازی شده و علاقه مندان می توانند از طریق لینك telegram.me/irnayazd و یا آدرس irnayazdd@ كانال اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد را در نرم افزار پیام رسان تلگرام مشاهده كنند.
از طریق آی دی این كانال امكان ارسال اخبار، تصاویر و فیلم های مخاطبان برای خبرگزاری جمهوری اسلامی وجود دارد و موضوعات خبری قابل انتشار مخاطبان از طریق این كانال و همچنین سایت ایرنا استان یزد به آدرس http://www.irna.ir/yazd مورد استفاده و انتشار قرار می گیرد.
مخاطبان برای عضویت در كانال تلگرامی ایرنا یزد می توانند پس از ارتقاء نسخه تلگرام در گوشی، تبلت یا رایانه خود، به آدرس telegram.me/irnayazd و یا آدرس تلگرامی irnayazdd@ مراجعه و پس از باز شدن صفحه كانال با كلیك بر روی گزینه join كه در پایین صفحه قرار دارد در كانال رسمی ایرنا در تلگرام عضو شوند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با بیش از 80 سال سابقه فعالیت، از قدیمی ترین رسانه های ایران محسوب می شود.
6014/ انتشار: كاظم شاملو