اراك - ایرنا - مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی گفت: 60 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح رونق اقتصادی به شركت های تعاونی این استان پرداخت شده است.

محمد تقی آبائی هزاوه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات از ابتدای امسال تاكنون به پنج شركت تعاونی در استان پرداخت شده است.
وی بیان كرد: 6 میلیارد ریال از این تسهیلات به شركت تعاونی پرسفید هزارآباد آشتیان، پنج میلیارد و 600 میلیون ریال به عایق رطوبتی پارسیان دژ دلیجان، 30 میلیارد ریال به شركت كیمیا رزین شازند، هشت میلیارد ریال به شركت تعاونی درمان گستر سینوهه زرندیه ساوه و 10 میلیارد ریال به شركت یراق سازان پرستو در شهرستان ساوه اعطا شده است.
مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات به شركت های تعاونی، زمنیه 30فرصت شغلی جدید در استان فراهم شده است.
آبائی هزاوه خاطر نشان كرد: از ابتدای امسال تاكنون 56 شركت تعاونی این استان در سامانه بهین یاب ثبت نام كرده اند كه از این تعداد 34 طرح در كارگروه استانی رونق تولید مصوب شده است.
وی عنوان كرد: از مجموع طرح های مصوب شده، 12 طرح تعاونی به بانك های عامل معرفی كه تاكنون پنج طرح موفق به اخد تسهیلات شده اند و بقیه نیز در دست پیگیری است.
2331 شركت تعاونی فعال در استان مركزی وجود دارد.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری** انتشار دهنده: مژگان حیدری*