تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

تهران- ايرنا- رييس كلانتري 136 فرجام تهران گفت: سارقي كه در محدوده شمال شرق پايتخت با زورگيري اقدام به ربودن تلفن هاي همراه شهروندان مي كرد، شناسايي و دستگير شد.

سرگرد پرويزي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: چندي پيش يكي از شهروندان به مأموران كلانتري 136 فرجام كه در حال گشت‌زني در محدوده ميدان الغدير بودند مراجعه و مدعي شد كه دقايقي قبل يك سارق زورگير تلفن همراهش را ربوده و متواري شده است.
وي با بيان اينكه احتمال حضور سارق در محل همچنان وجود داشت، گفت: براين اساس ماموران مشخصات ظاهري وي را به دست آورده و از طريق بي‌سيم آن را به اطلاع ديگر واحدهاي گشتي نيز رساندند و گشت‌زني در اطراف اين محله آغاز شد.
رييس كلانتري 136 فرجام با بيان اينكه سرانجام اين سارق شناسايي شد، گفت: متهم به محض ديدن خودرو پليس پا به فرار گذاشت اما پس از تعقيب و گريز دستگير و به كلانتري منتقل شد.
وي با بيان اينكه در بازرسي بدني از متهم گوشي مالباخته كشف شد، گفت: سارق منكر دزدي گوشي شد اما در رويارويي با شاكي پرونده به بزه انتسابي اعتراف كرد.
رييس كلانتري 136 فرجام با اشاره به اعترافات متهم افزود: اين زورگير طعمه‌هاي خود را هنگام تاريكي شب و در معابر خلوت شناسايي و پس از آن با تهديد اقدام به زورگيري تلفن همراهشان مي كرد.
سرگرد پرويزي خاطرنشان كرد:‌ با توجه به احتمال ارتكاب جرائم بيشتر از سوي متهم و به دستور مقام قضايي، اين سارق به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.
* براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: مهدي مقدر انتشاردهنده: موسي فعاليان
تهرام/9343 / 1539