اروميه- ايرنا- معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي گفت: موفقيت تحصيلي، فعاليت فرهنگي مثمر ثمر و مطالبه گري سه ويژگي اصلي دانشجوي بسيجي است كه بايد اعضاي بسيج دانشجويي در همه اين موارد با تمام توان وارد شوند.

رضا فيروزي روز شنبه در جمع اعضاي تشكل بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي افزود: نخستين كاري كه دانشجويان بسيجي بايد براي موفقيت در آن اهتمام داشته باشند، تبديل شدن به دانشجويان ممتاز در رشته هاي مختلف است.
وي اضافه كرد: نبايد اجازه داد انتساب دانشجويان به بسيجي بودن، باعث نگاه نامناسب به كلمه بسيج باشد و بسياري، آن را مقارن با افت تحصيلي و عدم توان در ادامه تحصيل بدانند.
وي اظهار كرد: علاوه بر آن بايد توجه داشت كه دانشجويان علاوه بر تحصيل در دانشگاه ها، بايد مسئوليت پذير نيز باشند و در زمان مناسب، موضع مناسبي در خصوص مسائل مختلف درون و برون دانشگاهي بگيرند.
معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي ادامه داد: يكي از مهمترين مواردي كه در دانشگاه هاي مختلف بايد روي آن برنامه ريزي هاي زيادي صورت گيرد، موضوع هاي فرهنگي است كه دانشجويان و مسئولان بايد در اين خصوص توجه ويژه اي داشته باشند كه در اين خصوص مي توان از ظرفيت بسيج دانشجويي بيشترين بهره را برد.
فيروزي گفت: اقدامات فكري، فرهنگي، جلسات هم انديشي، گفت و گو با ديدگاه هاي متفاوت از جمله نيازهاي دانشگاه ها در جامعه امروز است كه اميدواريم بتوانيم دانشگاه علوم پزشكي استان را در اين خصوص سرآمد كنيم.
وي افزود: دانشجو بايد مطالبه گر باشد كه در اين خصوص نيز نقش تشكل بسيج دانشجويي مي تواند سرآمد باشد.
به گزارش ايرنا، در اين جلسه مسئولان و برخي اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان ديدگاه هاي خود را در راستاي اجراي بهتر فعاليت هاي فرهنگي دانشجويي مطرح كردند.
دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي افزون بر سه هزار نفر دانشجو دارد.
فيروزي در روزهاي اخير به عنوان معاون جديد فرهنگي و دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي انتخاب شده است.
* مهمترين اخبار ايرناي كشور و آذربايجان غربي را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرس irnaoromiye@ دريافت كنيد.
8137/2093**خبرنگار: سيده فاطمه سجادي**انتشاردهنده: صابر چهرقاني