تهران - ايرنا - مدير عامل بيمارستان ميلاد در ديدار با تيريانا فورچون معاون مدير اجرايي جامعه بين الملل كيفيت در بهداشت و درمان گفت: طي ١٠ سال گذشته ميزان ارجاع بيماران در بيمارستان ميلاد از ٢٠ به 31،5درصد افزايش يافته است.

به گزارش ايرنا از اعلام روز يكشنبه سازمان تامين اجتماعي، محمود رضا فياض در اين ديدار كه در بيمارستان ميلاد برگزار شد، گفت: طي ١٠ سال گذشته ميزان ارجاع بيماران در بيمارستان ميلاد از ٢٠ به 31،5درصد افزايش يافته است كه درصدد افزايش ميزان هستيم.
وي با اشاره به خودگردان بودن اين مركز درماني اظهار داشت: مسئولان بيمارستان ميلاد به مقوله اعتبار بخشي تاكيد دارند و اعتقاد داريم بهترين مسير در اين راه تكيه بر كاركنان و توجه به درون است.
مدير عامل بيمارستان ميلاد با اشاره به آموزش هاي آبشاري در اين بيمارستان گفت: آموزش كاركنان همواره مورد توجه مسئولان بيمارستان است.
وي با اشاره به مراجعه روزانه حدود ٦ هزار نفر به درمانگاه هاي سرپايي و يك هزار و 300 نفر به اورژانس بيمارستان ميلاد تصريح كرد: اين حجم از بيماران، باعث ازدحام در بيمارستان مي شود اما اخيرا در سازمان تامين اجتماعي سيستم ارجاع مورد توجه واقع شده و در اين خصوص مشغول مطالعه و اقدامات كارشناسي هستيم.
فياض با اشاره به حضور حدود ٧٠٠ پزشك و سه هزار و 400 نيروي كار در بيمارستان ميلاد، گفت: در سال جاري با اصلاح فرآيندها موفق به كسب نشان درجه يك عالي، از وزارت بهداشت شديم.
دكتر تيريانا فورچون معاون مدير اجرايي جامعه بين الملل كيفيت در بهداشت و درمان و هيات همراه در اين جلسه با فرايندها و فعاليت هاي مرتبط با امور اعتبار بخشي آشنا شدند.
اجتمام**7268** 1569**تنظيم: مهناز بيرانوند *انتشار: علي حبيبي