تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

تهران- ایرنا- قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: به رغم ثبت نام اولیه سایت معماری نیوز در حال حاضر غرفه این رسانه در نمایشگاه فعال نیست.

مهران عباسی اناركی روز یكشنبه در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با بیان اینكه در نامه ای كه به دادسرا فرستادیم اعلام كردیم كه غرفه این رسانه در نمایشگاه فعال نیست.
وی به خبرنگار ایرنا گفت: در این نامه اعلام شده است ، فهرست كلیه رسانه هایی كه در آن دادسرا دارای پرونده مفتوح هستند در اسرع وقت به ما اعلام كنند تا ضمن اقدام مشابه، دستگاه های ذیربط نزد افكار عمومی به تبعض و رفتار دوگانه متهم نشوند.
وی یاد آور شد، دادسرای فرهنگ و رسانه در نامه ای به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، با توجه به مفتوح بودن پرونده مدیرمسئول معماری نیوز، درخواست جلوگیری از در اختیار قرار دادن غرفه به این پایگاه خبری را داده است.
یاشار سلطانی مدیر سایت معماری نیوز پس از انتشار اخباری مبنی بر واگذاری املاك نجومی به برخی اعضای شورای شهر و شهرداری تهران بازداشت و سایت معماری نیوز تعطیل شد.
روزنامه شرق در شماره 2712 منتشره در سوم آبان ماه جاری به نقل از شهردار تهران نوشته بود كه قالیباف و شهرداری از یاشار سلطانی شكایت نكرده است.
13 نفر از اعضای شورای شهر تهران نیز در نامه ای خواستار تسریع روند آزادی سلطانی شدند.
حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز افتتاح نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از رشد 30 درصدی ثبت نام رسانه ها اعم از مجازی و مكتوب در نمایشگاه خبر داد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با حضور 900 رسانه در 620 غرفه از 14 تا 21 آبان ماه از ساعت 9 و 30 تا 20 همه روزه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدید كنندگان است.

فراهنگ 1355*1823 خبرنگار: علی اكبر قزوینیان* انتشار: طاهره نبی اللهی