بندرعباس- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان گفت: برگزار كرسي هاي آزاد انديشي از جمله مسائل مهمي است كه بايد در دانشگاه ها مورد توجه و پيگيري قرار گيرد و از اين برنامه حمايت مي كنيم.

به گزارش دوشنبه خبرنگار ايرنا، بهروز اكرمي در نشست با فعالان و مسئولان تشكل هاي دانشجويي هرمزگان اظهار داشت: تشكل هاي دانشجويي بايد مطالبه گر و خواهان رفع نيازها و مشكلات از مسئولان دانشگاه باشند و مطالبات دانشجويي نيز بايد به طور منطقي پيگيري شود.
اكرمي با بيان اينكه 130 هزار دانشجو در هرمزگان مشغول تحصيل هستند، تصريح كرد: هركدام از اين دانشجويان مي توانند در استان اثرگذار باشند و اقدامات ارزشمندي را انجام دهند.
وي با بيان اينكه دانشگاه محل توليد علم و پرورش افراد براي اداره آينده جامعه است، عنوان كرد: دانشجويان بايد در فرآيند اداره بهتر دانشگاه ها نقش داشته باشند و به مديران دانشگاه هاي استان تاكيد كرده ايم اين مساله را مد نظر قرار دهند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار هرمزگان بر لزوم توجه به ورزش دانشجويي تاكيد كرد و افزود: تقويم ورزش دانشجويي استان بايد تدوين شود.
اكرمي خاطرنشان كرد: ما نيز از برگزاري مسابقات ورزشي دانشجويي و همچنين اجراي برنامه هاي تفريحي و گردشگري براي دانشجويان در هرمزگان حمايت مادي و معنوي خواهيم داشت.
در اين نشست فعالان و مسئولان تشكل هاي دانشجويي هرمزگان به بيان نظرات، ديدگاه ها و مسائل و مشكلات دانشجويان استان پرداختند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسيني انتشاردهنده: خليل تنيده