قزوین - ایرنا - مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مبارزه با استكبار جهانی و ظلم و ستم آمریكای جنایتكار از مهمترین اهداف همیشگی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش ایرنا، سردار خسرو عروج روز چهارشنبه در همایش مبارزه با استكبار جهانی و بدرقه زائران اربعین حسینی كه با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه علامه رفیعی قزوین برگزار شد، افزود: روز ملی استكبار جهانی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران است كه در آن ملت ایران بار دیگر انسجام و همبستگی خود را به نمایش می گذارد.
وی اضافه كرد: در این روز تاریخی ملت ایران ضربه جبران ناپذیری بر پیكر آمریكای جنایتكار و حامیان آن وارد كرد چرا كه استكبار ستیزی از آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
سردار عروج با اشاره به اینكه آمریكای جنایتكار همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی از طریق لانه جاسوسی و برگزاری كوتاه و به راه انداختن 8 سال جنگ تحمیلی در صدد وارد كردن ضربه به انقلاب ما بوده، افزود: این كشور در ادامه فعالیت خود با راه انداختن تحریم ها سعی در ضربه زدن به كشور ما را داشته اما باید هوشیار باشیم تا در این عرصه جنگ نرم هم پیروز و سربلند باشیم.
به گفته وی، بهترین تعریف و تدوین از دلایل گفتن مرگ برآمریكا را می توان با مراجعه به سخنان مقام معظم رهبری بیابیم و در این راه نیز باید اهتمام ویژه ای به آن داشته باشیم.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جنگ امروز آمریكا در مقابل ایران، جنگ با تفكر حضرت امام خمینی (ره) است و حكومت جمهوری اسلامی ایران باید این دشمنی ها را به خوبی شناخته و در مقابل دسیسه های دشمن ایستادگی كند.
سردار عروج در ادامه ضمن یاد وخاطره شهدای كربلا، گفت: ما باید ضمن زنده نگاه داشتن قیام امام حسین (ع)، از آن امام بزرگ و یاران باوفایش درس زندگی گرفته و زیر بار هیچ گونه خفت و خواری نرویم.
وی، رمز بقای انقلاب اسلامی را وجود با بركت امام حسین (ع) دانست و افزود: باید عزت، افتخار و اقتدار آن امام همواره مورد توجه قرار داده شود تا جایی كه موج پیدایش جهانی بیداری اسلامی نیز برگرفته از ترویچ اسلام و قیام آن حضرت است و تا زمانی كه سیره و روش ایشان را در زندگی سرمشق قرار دهیم در مقابل هر تهدیدی مصون خواهیم ماند.
در ادامه این مراسم ویژه برنامه ای به منظور بدرقه زائران اربعین حسینی برگزار شد.
7390/8054*خبرنگار: گیتی سیمیاری** انتشار دهنده: رضا اسدی