ساري - ايرنا - فاطمه قنبري قاديكلايي ، خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) در مازندران به عنوان دوستدار كتاب و چهره فرهنگي حامي كتاب و كتابخواني در استان معرفي و با اهداي لوح تقدير و جوايزي از وي قدرداني شد .

14 دوستدار كتاب امروز يكشنبه همزمان با هفته كتاب با برگزاري آئين تجليل و گراميداشت روز كتاب ، كتابدار و كتابخواني در مازندران در ساري معرفي شدند .
كتابخوان ، خير كتابخانه ساز ، اهدا كننده كتاب ، نويسندگان و 2 خبرنگار فعال و همراه در حوزه كتاب و كتابخواني به عنوان دوستداران كتاب در مازندران معرفي شدند .
مديركل كتابخانه هاي عمومي مازندران در اين مراسم از دوستداران كتاب به عنوان افراد شاخص و همراه هميشگي با كتابخواني و ترويج فرهنگ مطالعه در استان نام برد .
آرزو وليپور ادامه داد : رسانه ها و خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند براي ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در جامعه به شمار مي روند .
وي از خبرنگاران به عنوان چشمان بينايي نام برد كه با تيزبيني شغليشان در جامعه مي توانند در شناسايي ظرفيت هاي مغفول مانده در حوزه كتاب وارد عمل شوند .
به گفته مدير كل امور كتابخانه هاي مازندران ، خبرنگاران با ابزار رسانه اي كه در اختيار دارند مي توانند براي پيشبرد امور كتابخانه هاي استان ياري برسانند .
وي از برنامه ريزي براي حضور خبرنگاران در جلسات كتابخانه هاي مازندران بويژه خيران خبر داد و گفت : اين حضور خبرنگاران مي تواند در پيگيري براي رسيدن به اهداف مورد نظر براي اعتلاي و پيشرفت امور كتابخواني تاثير بگذارد .
خبرنگار : فاطمه قنبري قاديكلايي **انتشاردهنده : سيد محسن حسن نيا
/1899/2096