تهران-ايرنا- رييس مجلس شوراي اسلامي در پيامي درگذشت ابوالشهيد حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ عباس پورمحمدي را تسليت گفت

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، در پيام تسليت علي لاريجاني خطاب به اصغر پورمحمدي آمده است: درگذشت پدر بزرگوارتان ابوالشهيدحاج شيخ عباس پورمحمدي را به جنابعالي و خانواده محترم تسليت گفته و براي آن عالم مجاهد علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت مي كنم.
حجت الاسلام حاج شيخ عباس پورمحمدي از روحانيون برجسته و مبارز، پدر علي‌اصغر پورمحمدي مدير شبكه سه سيما بود كه امروز - سه شنبه - در رفسنجان درگذشت.

** پيام تسليت مجمع نمايندگان استان اصفهان به مناسبت شهادت محسن خزايي
علي اكبر رنجبرزاده عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي نيز در جلسه علني مجلس شوراي اسلامي پيام تسليت مجمع نمايندگان استان اصفهان به مناسبت شهادت محسن خزايي خبرنگار صداوسيما را قرائت كرد.
در اين پيام آمده است: با توجه به اين كه شهيد محسن خزايي شهيد مدافع حرم مدت زيادي از خدمت كاري خود را در صداوسيماي اصفهان و مجتمع فولاد گذراند و خدمات ارزنده‌اي داشته است مجمع نمايندگان استان اصفهان شهادت اين عزيز را خدمت ملت شريف ايران و رهبر معظم انقلاب تسليت عرض مي‌كنيم.
شهيد محسن خزائي روز شنبه - 22 آبان ماه - در منطقه حلب سوريه بر اثر اصابت تركش خمپاره به درجه رفيع شهادت نايل آمد.
پيكر پاك اين شهيد روز يكشنبه در حرم حضرت زينب (س) و روز دوشنبه در مسجد بلال صدا و سيما تهران با حضور رييس مجلس شوراي اسلامي و شماري از مسئولان ارشد نظام، نمايندگان مجلس و مديران رسانه ها تشييع و سپس شب گذشته به زادگاهش زاهدان براي تشييع و خاكسپاري منتقل شد.
سيام**9121** 1336 خبرنگار: سميه لاري** انتشاردهنده: مهرنوش خانزائي