كرمان - ایرنا - علی مطهری در حالی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید باهنر كرمان سخنرانی كرد كه خبرنگاران نتوانستند به محل سخنرانی در تالار وحدت این دانشگاه راه یابند.

به گزارش ایرنا، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه با حضور در آیین نكوداشت روز دانشجو با عنوان نشست بررسی مسائل دانشجو و دانشگاه در دانشگاه شهید باهنر سخنرانی كرد.
همانگونه كه از قبل اعلام شده بود فقط دانشجویان با ارائه كارت دانشجویی می توانستند وارد تالار وحدت شوند و از ورود افراد دیگر از جمله خبرنگاران و تصویربرداران رسانه های مختلف جلوگیری شد.
همچنین شماری از دانشجویان به دلیل تكمیل ظرفیت سالن، پشت در تالار وحدت ماندند و از طریق یك بلندگو تلاش كردند صدای سخنران را بشنوند.
جلوگیری از ورود خبرنگار و تصویربردار برای پوشش سخنرانی شخصیت های میهمان دانشگاه شهید باهنر با این استدلال كه برنامه داخلی تشكل های دانشجویی است، پیش از این نیز بارها تكرار شده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از این مراسم با آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا رزم حسینی استاندار كرمان به طور جداگانه دیدار و گفت و گو كرد.
وی به دعوت مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر كرمان در این دانشگاه حضور یافت.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده:عباسعلی نقی یان
3029/3028