كرمان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان كرمان از كشف 508 كيلو و 800 گرم مواد مخدر در سه عمليات پليس خبر داد و گفت: در اين عمليات ها سه قاچاقچي دستگير شدند.

به گزارش روز شنبه پايگاه خبري پليس، سردار رضا بني اسدي فر در تشريح عمليات اول گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در سه راهي راين در روز گذشته حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودروي سواري كه از مبدأ شهرستان هاي جنوبي به سمت كرمان در حال حركت بود مشكوك شدند.
وي با اشاره به توقيف يك دستگاه خودرو چري كه به عنوان راه پاك كن مواد بود، افزود: در بازرسي تخصصي صورت گرفته از خودرو سواري 124 كيلوگرم ترياك كشف و 2 نفر متهم دستگير شدند.
سردار بني اسدي فر ضمن موفقيت آميز خواندن عمليات دوم نيز بيان كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم نيز در پي استقرار در ايستگاه بازرسي موقت محور بم - كرمان به يك دستگاه كاميون ترانزيت مشكوك شدند و آن را متوقف كردند.
وي افزود: در بازرسي دقيق از اين كاميون 84 كيلو و 300 گرم هروئين و چهار كيلو و 500 گرم شيشه كه به طرز ماهرانه اي در آن جاساز شده بود كشف و در اين رابطه يك قاچاقچي دستگير شد.
فرمانده انتظامي استان كرمان گفت: در عمليات ديگر نيز پليس كهنوج در حين گشت زني در سطح شهر به يك خودروي سوراي مشكوك شد و ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسي از آن 296 كيلوگرم ترياك را كشف كردند.
وي گفت: در اين عمليات ها در مجموع 508 كيلو و 800 گرم مواد مخدر كشف و 3 متهم دستگير و طي پرونده اي تحويل دستگاه قضايي شدند.
استان كرمان با 183 هزار كيلومتر مربع وسعت از گسترده ترين استان هاي كشور است كه به دليل همجواري با استان هاي مرزي در كريدور قاچاق مواد مخدر قرار گرفته است.
خبرنگار: سميه حسن شاهي ** انتشار دهنده: مجيد ملازاده
7440/3029/1772