كرمانشاه- ايرنا- فرماندار كرمانشاه از دادن تذكر به 180 واحد صنفي كه اقدام به عرضه مرغ زنده در سطح شهر مي كنند، خبر داد و گفت: اين واحدها در صورت توجه نكردن به اخطارهاي داده شده پلمپ و با صاحبان آن ها برخورد قانوني مي شود.

به گزارش ايرنا و به نقل از روابط عمومي فرمانداري كرمانشاه، فضل الله رنجبر عصر شنبه در جلسه فوق العاده كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان كرمانشاه كه در فرمانداري برگزار شد، از اعضا خواست تا با تشكيل اكيپ عملياتي با واحدهاي صنفي فروش مرغ زنده درسطح شهرهاي تابع بويژه شهر كرمانشاه به صورت جدي برخورد كنند.
وي افزود: واحدهاي صنفي كه به صورت غيرمجاز به عرضه مرغ زنده در سطح شهر اقدام مي كنند اخطار داده شده كه در صورت توجه نكردن با آن، برخوردار قانوني به عمل خواهد آمد.
رنجبر گفت: اين واحدها علاوه بر مخاطرات بهداشتي، نارضايتي ساكنان همجوار را نيز به وجود آورده اند و باعث آلودگي محيط زيست مي شوند.
فرماندار كرمانشاه در پايان از همكاري خوب مقامات قضايي، نيروي انتظامي، شهرداري، دامپزشكي و مركز بهداشت قدرداني و از اعضاي كارگروه خواست تا اطلاع رساني هاي لازم را در اين خصوص بعمل آورند.
لرستاني جانشين دادستان عمومي و انقلاب كرمانشاه نيز طي سخناني اظهار داشت ما از نيروهاي عمل كننده در برخورد با واحدهاي متخلف حمايت كرده و از اداره اماكن نيروي انتظامي نيز مي خواهيم با جديت همكاري لازم را با اكيپ عملياتي به عمل آورد.
در پايان مقرر شد در صورتي كه واحدهاي عرضه مرغ زنده درسطح كرمانشاه داوطلب تبديل واحد به عرضه مرغ بهداشتي (پركنده)شوند از تسهيلات بانكي و تخفيف براي صدور جواز برخوردار شوند.
8066/7458 تنظيم كننده:مسعود اسماعيلي ** انتشار دهنده:علي مولوي