تهران-ایرنا- مدیركل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از پلمب 2 مركز زیبایی متخلف خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، سید محمد حسین میردهقان افزود: اقدامات قابل توجهی با همكاری دانشگاه های علوم پزشكی سراسر كشور، مقام قضایی و سازمان تعزیرات حكومتی برای نظارت بر مراكز متخلف درمانی صورت گرفته است كه پلمب مراكز یاد شده در همین راستاست.
وی ادامه داد: در راستای صیانت از سلامت و حقوق شهروندان با مراكزی كه مجوز فعالیت ندارند اما در حال ارائه خدمات هستند یا از عناوینی خارج از ضوابط و قوانین وزارت بهداشت استفاده می‌كنند، برخورد می شود.
این مقام مسئول در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی ،
اظهاركرد: كلینیك یا مراكز تخصصی و فوق تخصصی زیبایی كه خدمات زیبایی و درمانی را توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه ای انجام می دهند هم از جمله این مراكز به شمار می آیند.
دهقانی گفت: همچنین با تبلیغات خلاف مقررات سازمان نظام پزشكی و غیر شرعی در شبكه های اجتماعی و فضای مجازی كه برای جلب مشتری و مخاطب استفاده می شوند هم برخورد می شود.
مدیركل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت خاطرنشان كرد: هموطنان باید توجه داشته باشند كه بیشتر تبلیغات، مربوط به مراكز جراحی زیبایی غیر مجاز است.
مدیر كل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت تاكید كرد: هموطنان در صورت مشاهده تبلیغاتی كه حاوی عكس‌های نامعقول و عبارات عوام فریبانه است یا مواردی از عملكرد نامطلوب و خدمات غیرمجاز با سامانه 1590، تماس بگیرند و موارد را گزارش دهند.
اجتمام(1)**3063**1776
دریافت خبر: افشین شاعری** انتشاردهنده: لیلا خطیب زاده