اصفهان- ايرنا- دستگاه‌هاي برگزيده و كارمندان نمونه نوزدهمين جشنواره شهيد رجايي استان اصفهان شامگاه دوشنبه معرفي و تجليل شدند.

به گزارش ايرنا، اداره كل امور اقتصادي و دارايي، اداره كل صنعت معدن و تجارت و اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان اصفهان در آئين بزرگداشت تلاشگران عرصه خدمت نوزدهمين جشنواره شهيد رجائي به ترتيب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنين اداره كل ورزش و جوانان و اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان در راستاي تقدير از دستگاه‌هاي برگزيده در بعد شاخص هاي عمومي و اختصاصي رتبه‌هاي چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.
اداره كل بهزيستي، اداره كل كميته امداد امام خميني(ره)، اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران، اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي، اداره كل دامپزشكي، مديريت درمان تامين اجتماعي، اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس و اداره كل پزشكي قانوني استان اصفهان نيز به عنوان سازمانهاي مستقل برگزيده در مجموع شاخص هاي عمومي و اختصاصي و بعد شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي از سوي استاندار اصفهان و معاونان استاندار تجليل شدند.
در اين مراسم همچنين شركت گاز، اداره كل پست ، شركت آب و فاضلاب(آبفا) استان اصفهان و شركت توزيع برق شهرستان اصفهان هم در بخش شركت ها بانك ها و بيمه ها رتبه هاي برتر اول تا چهارم را به ترتيب در مجموع شاخص هاي عمومي و اختصاصي و رتبه هاي برتر عمومي و رتبه برتر اختصاصي را كسب كردند.
علاوه بر اين در آئين بزرگداشت تلاشگران عرصه خدمت و نوزدهمين جشنواره شهيد رجائي 61 نفر از كارمندان نمونه دستگاه‌هاي اجرايي استان اصفهان تجليل شدند.
نوزدهمين جشنواره شهيد رجايي وتجليل از برگزيدگان خدمت و دستگاه هاي اجرايي برتر سال 94 استان اصفهان در سه گروه شامل دستگاه هاي اجرايي مربوط به وزارتحانه ها و سازمان هاي وابسته به رياست جمهوري،سازمان هاي مستقل و شركت ها، بانكها و بيمه ها برگزار شد.
در مجموع فرآيند ارزيابي دستگاه ها 61 دستگاه شركت داشتند كه 18 دستگاه در گروه اول حضور داشتند و در بخش هاي دوم و سوم به ترتيب 26 و 17 دستگاه مورد ارزيابي قرار گرفتند.
در ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرايي دو دسته شاخص(شاخص هاي عمومي و شاخص هاي اختصاصي) وجود دارد .
رئيس سازمان برنامه وبودجه استان اصفهان در اين مراسم گفت:در اين جشنواره از دستگاه هاي اجرايي كه خدمات بهتري به مردم و جامعه ارائه كردند وكاركناني كه از توانايي بالاتري برخوردار بودند قدرداني شد.
دكتر نعمت الله اكبري با بيان اينكه جشنواره امسال نسبت به سال گذشته دو ماه زودتر برگزار شد، افزود: تلاش خواهيم كرد تا اين جشنواره را در سال هاي آينده در موعد مقرر برگزار كنيم.
اكبري با بيان اينكه انتخاب دستگاه هاي و كاركنان برتر انگيزه بيشتري براي ارائه خدمت به مردم در آنها ايجاد مي كند، گفت: تاخير در برگزاري اين جشنواره به رتبه بندي ملي دستگاه هاي اجراي خدشه وارد مي كند.
نوزدهمين جشنواره شهيد رجايي با ياد و خاطره شهداي دولت و با هدف تجليل از دستگاه هاي اجرايي برتر و برگزيدگان برتر دستگاه هاي اجرايي استان اصفهان در سالن همايش هاي اداره كل راه و شهرسازي با حضور استاندار و مديران اجرايي استان برپا شد.
7150 / 6022 خبرنگار: علي نعماني - انتشار دهنده : عمادي