اروميه - ايرنا - مطالعات طرح جامع شهرهاي سردشت، شاهين دژ و قره ضياء الدين با تصويب اعضاي كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي آذربايجان غربي اجرا مي شود.

به گزارش ايرنا، تقي كهوريان معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي روز پنجشنبه در نشست كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي استان در اين خصوص گفت: اعتبار اجراي اين مطالعات از منابع استاني تامين مي شود و با توجه به لزوم اجراي اين طرح در راستاي توسعه شهرسازي اين شهرها و توجه به ملزومات شهرسازي، در صدد هستيم تا پايان امسال اين طرح را آغاز كنيم.
به گزارش ايرنا، شهرستان هاي سردشت و شاهين دژ در جنوب آذربايجان غربي و شهر قره ضياء الدين مركز شهرستان چايپاره در شمال استان قرار دارند.
در اين جلسه اعضاي كارگروه، صدور مجوز تعيين كاربري و مجوز احداث بنا و تاسيسات 10 واحد توليدي و خدماتي را در استان مورد بررسي قرار دادند.
اعضاي اين كارگروه پس از بررسي پرونده هريك از واحدها با درخواست صدور مجوز احداث بنا و تاسيسات سردخانه و درجه بندي و بسته بندي ميوه جات در منطقه خوشاكو اروميه، احداث بنا و تاسيسات طرح بتن سيال و محصولات بتني در شهرستان نقده، تعيين كاربري و احداث بنا و تاسيسات ايستگاه تقليل فشارگاز TBSدر سردشت، احداث بنا و تاسيسات طرح توليد پودر استخوان و طرح كارگاه توليد اتاق وسايل نقليه و همچنين احداث بنا و تاسيسات طرح ورزشگاه پوشش از نوع چمن مصنوعي در شهرستان بوكان موافقت كردند.
به گزارش ايرنا،كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي با حضور معاون امور عمراني استاندار و مديران كل دستگاه هاي اجرايي مرتبط و شهردار مركز استان برگزار مي شود و اصلي ترين مرجع براي تصويب اجراي طرح هاي عمراني زيربنايي در شهرستان هاي مختلف است.
مهمترين اخبار ايرناي كشور و آذربايجان غربي را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرس irnaoromiye@ دريافت كنيد.
8137/2093**خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني