اروميه - ايرنا - فرمانده انتظامي اروميه گفت: 30 هزار نخ سيگار خارجي و 2 هزار قلم لوازم آشپزخانه قاچاق در اروميه و مياندوآب كشف شد.

سرهنگ حسين صمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه فردي سيگارهاي قاچاق را در شهرستان اروميه دپو كرده است، موضوع به سرعت در دستور كار پليس مبارزه با كالاي قاچاق و ارز قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي نامحسوس محل مورد نظر را شناسايي كردند و پس از هماهنگي با مقام قضايي محل را مورد بازرسي قرار داده و 30 هزار نخ سيگار خارجي به ارزش 100 ميليون ريال را كشف و ضبط كردند.
سرهنگ صمدپور گفت: در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان مياندوآب نيز در گفت و گو با ايرنا با اشاره به كشف لوازم آشپزخانه قاچاق در اين شهرستان گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان به يك دستگاه خودروي وانت در محور مياندوآب به تبريز مظنون شده و آن را توقيف كردند.
سرهنگ حسن شيخ نژاد افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو، 2 هزار و 102 قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را كشف و ضبط كردند.
وي اضافه كرد: كارشناسان ارزش ريالي كالاهاي كشف شده را 750 ميليون ريال اعلام كردند.
سرهنگ شيخ نژاد گفت: در اين راستا يك نفر متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي در مسير ترانزيت كالاي قاچاق قرار دارد و سالانه به ارزش ميلياردها ريال كالاي قاچاق در اين استان كشف مي شود.
6009/2093 ** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني