رشت - ايرنا - نشست هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان روز پنجشنبه در برنامه اي فرهنگي ورزشي در محل قلعه رودخان شهرستان فومن برگزار شد.

دبير هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان گفت: رئيس دانشگاه ، مسوول نهاد نمايندگي معظم رهبري در اين دانشگاه و حدود 40 نفر از اساتيد دانشگاه علوم پزشكي گيلان در اين برنامه شركت كردند.
فردين مهرابيان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: اين تعداد از شركت كنندگان علاوه بر صعود به قلعه رودخان در مباحث بصيرت افزايي و هم انديشي حضور يافتند.
وي با بيان اين كه طي پنج سال گذشته ، 34 برنامه هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاه علوم پزشكي گيلان برگزار شده، اظهار كرد: اما اين اولين نشستي است كه در قالب برنامه فرهنگي ورزشي برگزار شده است.
دبير هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان گيلان خاطر نشان كرد: در اين نشست مباحث دانشگاهي در زمينه فرهنگي، آموزشي، پژوهشي و تربيتي گفت و گو شده است.
وي بيان داشت: بحث و تبادل نظر ، بهره مندي از نظرات اساتيد با يكديگر و آشنايي با مباحث فرهنگي از اهداف برگزاري نشست هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاه علوم پزشكي گيلان است.
مهرابيان اضافه كرد: دفتر هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان در پانزدهمين نشست هم انديشي اساتيد و نخبگان كشور در هفته گذشته به عنوان 10 دفتر برتر كشور معرفي شد.
خبرنگار: شادي خورشيدي سدهي ** انتشاردهنده:نصراله ابراهيمي
7286/6070